Защо е най-важният въпрос в социалния маркетинг
Вторият панел на DigitalK мина под знака на това как да ангажираме потребителите онлайн
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Във втория панел на конференцията за дигитални технологии на "Капитал", която се провежда днес в Народния театър "Иван Вазов", лекторите се опитваха да дадат отговор на един от въпросите, които най-силно занимават маркетинг специалистите в момента - как да ангажират потребителите онлайн.
Мартин Блиндер, съдружник и ръководител "Стратегическо планиране и криейтив" в агенцията за пълно рекламно обслужване Essence Digital, наблегна на това колко са важни данните, с които разполагаме за своите потребители, за да правим адекватен и фокусиран маркетинг. Перифразирайки изпълнителния директор на Google Ерик Шмидт, той посъветва рекламодателите: "Сложете най-добрите си маркетолози да работят с информацията." (Оригиналната фраза на Шмидт е "Сложете най-добрите си хора в мобилните технологии"). И след това добави: "Да събирате данни за своите потребители трябва да бъде приоритет за вашия бизнес, но помислете внимателно точно от каквo имате нужда."
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Хайде пък ще чакаме съботния брой. Матрицата за взимане на потребителски решения винаги е била една и съща и никога не се е променяла. Но пък не е лошо да се поупражняваш в словоблудство.
Ах, данни. Да, те потребителите са тъпи и не се усещат, че събирането на данни е в тяхна вреда. Какво друго да очакваш от Гугъл като мислене.
Блиндер изброява основните принципи на ефективното шерване. Тези принципи са универсални. Какви марки го гонят не ми е ясно. Социалните мрежи се водят от личности, не от марки. Ако си личност, а не тъп бранд ще имаш успех. И следват детайли разбира се, но ще ги спестя най-безскрупулно.
Салмън, имам чуството, че си пропуснал последните резултати на Групон и някой разследвания в УСА. Но стига толкова злобни и малоумни забележки.
Мат е на място. Правилният въпрос. И общо взето насоката му е абсолютно вярна. Комплименти. Който разбрал, разбрал.
До коментар [#3] от "Opsss":
Отлично прозрение!
Гугъл притежава материал за анализи който може да се сравнява по обем само със снимките на далечни галактики от телескопите!
Разбира се това струва много пари и достъп до информацията имат само няколко корпорации които си плащат на Гугъл за да знаят какво искат хората! И тайните служби също си плащат !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.