Социалната машина на времето

Facebook предефинира начина, по който потребителите и бизнесите се представят пред света

Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock
Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock

"Настъпи моментът, когато Facebook направи повече промени от Обама." Това е туит, който започна да циркулира в мрежата малко след като на 22 септември Марк Зукърбърг представи новия облик на социалната мрежа, която може да се похвали с близо 800 млн. потребителски профила.

Новата концепция на Facebook предефинира почти изцяло начина, по който социалната мрежа представя потребителите си пред света. Визията на Зукърбърг включва пълен редизайн на профилната страница. Тя вече ще представлява хронологична картина на живота на потребителя, която включва както последната му активност, така и най-важните моменти от "живота" на профила му, започвайки с рождената дата. Точно така – човек вече ще може да сподели бебешките си снимки, кадрите от абитуриентския си бал и сватбата си – и да ги постави на съответното хронологично място на профила си.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал