Една игра навсякъде

За да достигнат до повече потребители, доставчиците на интерактивни забавления трябва да прескочат междуплатформената бариера

- Смартфоните и таблетите от последно поколение притежават графична мощ, сравнима с тази на геймърските компютри отпреди 4-5 години

"Никой разработчик не може да си позволи лукса да се затвори само в една платформа."

Майкъл Шейд, управителен директор на гейм студиото FishLabs

Игрите винаги са били неразделна част от компютърната история. Още през 1972 г. PONG заедно с останалите първи аркади прокарва пътя на интерактивното забавление в дигиталния свят. В наши дни устройствата вече са твърде многобройни, но едно от обединяващите ги неща са именно игрите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kirko08 avatar :-|
    kiril petrov

    Хубаво пожелание на търговците, но уви трудно достижимо.

    Кросплатформеното програмиране не е за всеки, а майкрософт е водещ.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA#XNA_Game_Studio_Microsoft

    Ако добавят и телефоните в тоя кит - ще видим небивал подем

    Нередност?
  • 2
    epoc avatar :-|
    epoc

    Присмял се хърбел на щърбел. Опа, щърбела вече има мобилни версии на част от игрите си за iOS (говоря за Zynga ако още не сте разбрали). И ги има отпреди 2 години.

    Всъщност проблемът не е в графичния ускорител на телефоните, а в интерфейса им - малък екран и неудобна клавиатура (или липса на такава). Дови така наречената "услуга с добавена стойност" na Blizzard е просто услуга, а не WoW клиент за телефон - познайте защо - WoW се играе с половината клавиатура.

    Така че тези локуми са хубаво нещо, но накрая печалбата определя всичко.

    Нередност?
Нов коментар