DropBox се прицелва в бизнеса
Най-голямото предизвикателство пред компанията е да убеди света, че услугата й за споделяне и съхранение на информация онлайн е достатъчно сигурна
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Може ли да си представите, че малка стартираща технологична компания би отказала да прави бизнес с Apple след лична покана на живо от страна на Стив Джобс? Точно това обаче правят създателите на DropBox Дрю Хъстън и Араш Фердовси, след като получават съблазнителна оферта от страна на технологичния гуру, който иска да ги купи за неназована астрономическа сума пари. Какво е учудването им обаче, когато няколко месеца по-късно виждат клонинг на бизнес идеята си, носещ логото с нахапаната ябълка и звучното име... iCloud.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Та така...
:-)
До коментар [#1] от "гт":
Какво "така"?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.