Залезът на мистичните спецификации
Масовият потребител спира да се интересува от техническите характеристики на устройствата, които закупува
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Първо бяха мегахерците. След това дойдоха гигахерците. След това двете ядра. Сега те са четири, осем, шеснайсет... Процесорната мощ стабилно следва линията на прогресия, описана в закона на Мур*. Скоро обаче това ще спре да интересува чак толкова масовия потребител.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Статия, изсмукана от пръстите...
А тези изречения:
"Рекламата на MacBook Air например просто определя ултрабука като "напредничав" (advanced). Нищо повече. За да разбере заинтересуваният потребител какъв точно процесор и видеокарта се крият под капака на устройството, колко и каква е RAM паметта и какъв е обемът на харддиска, трябва да се поразрови и да направи свое собствено проучване."
Ми направиха много силна асоциация с това:
http://www.vbox7.com/play:6747cdfd&start=200
http://techcrunch.com/2011/11/14/rip-spec/
specs are dead звучи ефектно, но за страни като нашата, в които възможностите за закупуване и консумиране на цифрово съдържание са почти нулеви, характеристиките все още са най-важни.
Все още се интересуваме какъв е обемът на паметта, съчетано с добра марка.
Разбира се, че се интересуваме. Че то от от техническите характеристики и от цената ако не се интересуваме, от какво друго да се интересуваме?
Статията доста прилича на реклама на Епъл.(уважение към маркетинга на компанията)
Всъщност истината е малко по-различна: Ноутбуците, компютрите, смартфоните отдавна достигнаха критичния хардуерен ресурс, необходим за нуждите на масовия потребител. Ами за какво ми е четириядрен процесор и т.н. като основните дейности са музика, чат,Фейсбук, филми, сърфиране. Колко от потребителите ползват повече от 15% от възможностите на устройствата си?Колко от тях знаят всички бутони на дистанционното на ТВ за какво са? Затова техниката се купува както прави една моя позната-"Искам червен ноутбук!" И е права. Но нали трябва да се произвежда и да се купувааааа...
В България повечето клиенти мечтаят по половин година преди да си купят нещо. Така че имат нужда от подробни детайли за да си ги "обмислят" докато "съберат" парите. Така че в САЩ може да се ограничат до Ниво 1, 2, 3 с цена А, Б, В, но при нас ще е важно и от каква сплав са болтовете на кутията.
До коментар [#6] от "c0ng0":
Минаваме през безброй консултации, разяснения и уговорки докато се убедим, че точно това е най-качественото и си заслужава.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.