JPMorgan: MacBook Air ще доминира над ултрабуците
Според водещата инвестиционна банка новата категория преносими компютри ще остане неатрактивна, докато цената не падне под 800 долара
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Инвестиционната банка JPMorgan коментира в свой анализ на технологичния пазар от тази седмица, че новозараждащият се сегмент на ултратънки преносими компютри ще продължи да бъде доминиран от MacBook Air поне до края на следващата година, съобщава SlashGear.
Компютрите от категорията "ултрабук" все още не могат да се съревновават ефективно с продукта на Apple, тъй като цените им все още ги правят неконкурентоспособни, смятат анализаторите на банката.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
това е мечтата ми
но дядо Коледа каза, че ще ми го донесе, ама друг път :)
МВА когато излезне с 15 инчов екран - тогава и да не е Коледа 6те си го само-подаря, че дядото напоследък оглу6а и не чува молбите; а и не е добре със зрението явно и не чете писмата...
Скъпи Капитал, явно ни информираш за някакви застрашително едри буци. Само че сирене, масло или почва?
Да здравствует бългериън язикот.
Един от основните фактори, освен ценовия, на който се обръща пропорционално по-високо внимание, в колкото "по-бедна част" от света преминаваш - е продуктовото позициониране. Така с няколко съдебни дела, както постъпиха спрямо Самсунг в Азия, посредством знанието си да доминират над податливите на масмедийна манипулация американски чутури, и като добавим увлечението на европейци, което минава за мейнстрийм, по раличен американски внос - резултата не би бил загадка...
Не я разбирам манията по продуктите на Епъл. Да, много са стилни и красиви, но дотам. Пък да дадеш над 2000лв. за дизайн не би трябвало да е основна характеристика на потребителя.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.