Гейм индустрията отчита разочароващи резултати за декември

Коледните празници не съживиха пазара на игри

Microsoft отчита през изминалата година 2.1 млрд. долара приходи от гейм аксесоари като приставката Kinect, която позволява да се играе чрез движения на тялото.
Microsoft отчита през изминалата година 2.1 млрд. долара приходи от гейм аксесоари като приставката Kinect, която позволява да се играе чрез движения на тялото.
Microsoft отчита през изминалата година 2.1 млрд. долара приходи от гейм аксесоари като приставката Kinect, която позволява да се играе чрез движения на тялото.    ©  Steve Marcus
Microsoft отчита през изминалата година 2.1 млрд. долара приходи от гейм аксесоари като приставката Kinect, която позволява да се играе чрез движения на тялото.    ©  Steve Marcus

Продажбите на видеоигри не оправдаха надеждите за съживяване по коледните празници, като през декември те отчитат спад от 21% спрямо същия месец на предходната година. За декември 2011 г. гейм индустрията отчита продажби за 3.99 млрд. долара, докато миналата година по същото време те са били 5.07 млрд. долара.

За цялата година спадът на продажбите на гейм индустрията е 8% - от 18.59 млрд. долара за 2010 г. приходите намаляват на 17.02 млрд. долара през изминалата година. Това показват данните на фирмата за пазарни проучвания NPD Group, цитирани от технологичния блог VentureBeat.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    vladsun avatar :-P
    впх
    • + 4

    И се насища.
    В момента "геймърите" масово циклят по заглавия, известни и въртящи се на пазара буквално от години. Нещо познато, нещо изпитано. Модовете, или това, което производителите им бутат през година - година плюс/минус нещо си - е далеч от оригиналната стойност.
    А пиратския сегмент? Колко процента отиват там? Истината е, че и себестойността на новите заглавия също пада, а значими премиери на нови конзоли и ударна доза хардуер тази година не се състоя...
    Ултра-реалистичните джаджи тепърва ще се развиват - и ДА - това е в по-близкото бъдеще. Честито, все пак :)

    Нередност?
  • 3
    epoc avatar :-|
    epoc
    • - 1

    Добре че е кинект, че да дърпа продажбите на Xbox-a. Останалите производители на конзоли също трябва да се замислят над това.

    Нередност?
  • 4
    istorik avatar :-?
    ISTORIK
    • + 1

    Ето списъци на кинетични игри.

    http://www.kgames.org/

    http://www.xbox.com/en-GB/kinect/games/

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Kinect_games/

    Нередност?
Нов коментар