С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 6 фев 2012, 17:27, 5659 прочитания

"Капитал" пусна уебприложение за iPad

През таблета се показват най-важните статии за деня от capital.bg, както и секцията с фотогалерии, видеа и инфографики

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
И "Дневник" в iPad

Преди месец другият основен продукт на "Икономедиа" – сайтът dnevnik.bg, също пусна уебприложение за iPad. "Дневник" се фокусира върху активните потребители в интернет и се посещава месечно от около 900 хиляди уникални браузъри, а мобилните му платформи - от над 67 хиляди. Dnevnik.bg има мобилна версия, както и приложение за смартфони в Android Market, App Store, OVI Store.
"Капитал" вече има уебприложение за таблети iPad. През него се показват най-важните статии за деня от capital.bg , както и секцията "Мултимедия" с фотогалерии, видео и инфографики. Снимките се показват на целия екран на таблета. Има и специална секция за абонати, в която може да се намери пълното съдържание на вестниците "Капитал" и "Капитал Daily", подредено за таблетна форма.

Уебприложението може да бъде разгледано на app.capital.bg, а потребителите на iPad автоматично ще получат покана да запазят приложението, когато заредят сайта през устройството.


"Пазарът на таблети в България расте и "Икономедиа" има намерение да развие услугите си, като даде достъп на читателите си до съдържаниетo на "Капитал", "Дневник" и останалите си продукти чрез приложения за iPad, а по-късно и за Android", коментира Лилия Апостолова, изпълнителен директор на "Икономедиа".

Според интернет стратегията на фирмата целта на capital.bg е да предоставя бърза бизнес информация и най-важното за деня. Вестниците селектират информацията и добавят стойност, като всекидневникът дава първоначалния анализ, а седмичникът навлиза в повече дълбочина и поглежда напред във времето.

"Стремим се да дадем възможност на абонатите ни да ползват съдържанието чрез всички канали в зависимост от навиците и удобството - хартия, уеб или мобилни устройства", допълни Лилия Апостолова.



"Капитал" пусна уебприложение за iPad

Фотограф: Цветелина Белутова

Аудиторията на "Капитал" през различните платформи и продукти е 450 хиляди души месечно. Тиражът на седмичника е 20 хиляди броя, една трета от който е абонамент. "Капитал Daily" има тираж от 9500 броя, като 3/4 от него са абонамент. Интернет страницата на "Капитал" се посещава от над 418 хиляди уникални браузъри на месец, мобилните му платформи - от над 30 хиляди уникални браузъри. "Капитал" има мобилна версия на сайта си, както и приложение за смартфони в Android Market, App Store, OVI Store.

Мобилните приложения на "Икономедиа"

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

И JP Morgan вече се опасява от "катастрофални" климатични промени И JP Morgan вече се опасява от "катастрофални" климатични промени

Анализатори на водещата инвестиционна банка предлагат въвеждане на глобален "въглероден данък"

24 фев 2020, 1087 прочитания

SpaceX иска да набере още 250 млн. долара 4 SpaceX иска да набере още 250 млн. долара

След новия инвестиционен рунд, който трябва да затвори през март, компанията ще бъде оценена на общо 36 млрд. долара

24 фев 2020, 1075 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
И потече интернет телевизия...

Онлайн излъчването на спортни програми прокарва пътя на телевизията от бъдещето

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10