С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 6 фев 2012, 17:27, 5640 прочитания

"Капитал" пусна уебприложение за iPad

През таблета се показват най-важните статии за деня от capital.bg, както и секцията с фотогалерии, видеа и инфографики

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
И "Дневник" в iPad

Преди месец другият основен продукт на "Икономедиа" – сайтът dnevnik.bg, също пусна уебприложение за iPad. "Дневник" се фокусира върху активните потребители в интернет и се посещава месечно от около 900 хиляди уникални браузъри, а мобилните му платформи - от над 67 хиляди. Dnevnik.bg има мобилна версия, както и приложение за смартфони в Android Market, App Store, OVI Store.
"Капитал" вече има уебприложение за таблети iPad. През него се показват най-важните статии за деня от capital.bg , както и секцията "Мултимедия" с фотогалерии, видео и инфографики. Снимките се показват на целия екран на таблета. Има и специална секция за абонати, в която може да се намери пълното съдържание на вестниците "Капитал" и "Капитал Daily", подредено за таблетна форма.

Уебприложението може да бъде разгледано на app.capital.bg, а потребителите на iPad автоматично ще получат покана да запазят приложението, когато заредят сайта през устройството.


"Пазарът на таблети в България расте и "Икономедиа" има намерение да развие услугите си, като даде достъп на читателите си до съдържаниетo на "Капитал", "Дневник" и останалите си продукти чрез приложения за iPad, а по-късно и за Android", коментира Лилия Апостолова, изпълнителен директор на "Икономедиа".

Според интернет стратегията на фирмата целта на capital.bg е да предоставя бърза бизнес информация и най-важното за деня. Вестниците селектират информацията и добавят стойност, като всекидневникът дава първоначалния анализ, а седмичникът навлиза в повече дълбочина и поглежда напред във времето.

"Стремим се да дадем възможност на абонатите ни да ползват съдържанието чрез всички канали в зависимост от навиците и удобството - хартия, уеб или мобилни устройства", допълни Лилия Апостолова.



"Капитал" пусна уебприложение за iPad

Фотограф: Цветелина Белутова

Аудиторията на "Капитал" през различните платформи и продукти е 450 хиляди души месечно. Тиражът на седмичника е 20 хиляди броя, една трета от който е абонамент. "Капитал Daily" има тираж от 9500 броя, като 3/4 от него са абонамент. Интернет страницата на "Капитал" се посещава от над 418 хиляди уникални браузъри на месец, мобилните му платформи - от над 30 хиляди уникални браузъри. "Капитал" има мобилна версия на сайта си, както и приложение за смартфони в Android Market, App Store, OVI Store.

Мобилните приложения на "Икономедиа"

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Гледайте как SpaceX взривява "пътническа" ракета на живо (обновена) 1 Гледайте как SpaceX взривява "пътническа" ракета на живо (обновена)

Първите частни астронавти проведоха "суха тренировка" преди финалния авариен тест на капсулата Crew Dragon днес

19 яну 2020, 5589 прочитания

Дигитални модели Дигитални модели

17 яну 2020, 1476 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
И потече интернет телевизия...

Онлайн излъчването на спортни програми прокарва пътя на телевизията от бъдещето

Още от Капитал
Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10