Вносът на компютри пада, но продажбите растат
Най-засегнат е бизнес сегментът. Продавачите на дребно отчитат ръст в реалните продажби
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Негативните тенденции на българския компютърен пазар, които се очертаха в началото на миналата година, се потвърдиха и през четвъртото тримесечие, сочат данните на "IDC България". Според тях пазарът е спаднал с 16.6% през цялата 2011 г. спрямо година по-рано. За последното тримесечие пък е отчетено понижение от 13.5%.
"За цялата 2011 г. РС пазарът се срина с 16.6% и падна дори под нивата на 2007 г. Преносимите компютри бяха по-засегнати със спад от 18.8% и дори евтините оферти и непрекъснати промоции не успяха да привлекат повече клиенти. Пазарът на настолни компютри се понижи само с 10.2% през 2011 г., но търсенето все повече се измества към преносимите компютри", казват от "IDC България".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Интересна диспропорция. Още повече,пък в контекста - продажба на залежали :-) Какви ли са характеристиките на един лаптоп 1 година след производството му :-)
[quote#2:"kardinalat"]Какви ли са характеристиките на един лаптоп 1 година след производството му :-) [/quote]
Абсолюто същите :)
За разлика от салама, който изсъхва, мегахерците и магабайтите не се променят с времето.
[quote#3:"dnk"]За разлика от салама, който изсъхва, мегахерците и магабайтите не се променят с времето[/quote]
Цената му обаче пада, технологиите в него - остаряват, мегахерците и мегабайтите му стават все по-малки, сравнено с актуалните модели.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.