Великденски провал за Lumia 900
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Великденски провал за Lumia 900

Reuters

Великденски провал за Lumia 900

Ограниченото работно време на магазините в САЩ направи новото устройство на Nokia трудно за закупуване

Божан Чипев
5442 прочитания

Reuters

© Gustau Nacarino


Дебютът на дългоочаквания смартфон Lumia 900 на Nokia в САЩ се оказа доста проблемен, съобщава технологичният блог Bits на вестник New York Times.

Тъй като ръководството на финландската компания бе избрало великденския уикенд за премиерата на новото си устройства, много от магазините на разпространителите от AT&T не са работили. Отворените пунктове на телекома пък имали ограничени бройки от заветната Lumia, които бързо се изчерпали.

По този начин устройството е отбелязало доста по-ниски първоначални продажби от очакваните, въпреки солидната рекламна кампания, предхождаща премиерата. Парадоксално, след шумното представяне на Lumia 900 на "Таймс скуеър" в центъра на Ню Йорк, промоутърите на Nokia са призовавали хората да си купят новия Windows Phone смартфон, а ден по-късно всички 39 магазина на AT&T в центъра на Манхатън са били затворени.

Празничното работно време обаче не е попречило на новата Lumia да се продава успешно онлайн. В каталога на Amazon, устройството се е изкачило до 5-то място на най-продаваните смартфони с абонаментен план.

Със агресивно субсидираната цена от 99 долара, Lumia 900 се опита да предизвика потребителска истерия, подобна на манията по iPhone на Apple, но до опашки пред магазините така и не се е стигало. Вероятно отново заради проблемите с работното им време.

Дебютът на дългоочаквания смартфон Lumia 900 на Nokia в САЩ се оказа доста проблемен, съобщава технологичният блог Bits на вестник New York Times.

Тъй като ръководството на финландската компания бе избрало великденския уикенд за премиерата на новото си устройства, много от магазините на разпространителите от AT&T не са работили. Отворените пунктове на телекома пък имали ограничени бройки от заветната Lumia, които бързо се изчерпали.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

10 коментара
  • 1
    gallnare avatar :-P
    Мария

    "...но до опашки пред магазините така и не се е стигало. Вероятно отново заради проблемите с работното им време."

    Ами!:-)

    Така и ще си останем с хубавите спомени за Нокия от пред-смартфоновия период.

  • 2
    bonethugs avatar :-|
    martin pavlov

    Да уволнят маркетинговия си директор, както уволниха Трайчо....

  • 3
    dnk avatar :-|
    dnk

    Като чета статията имам чувството, че Нокия са си аутсорснали маркетинговата стратегия при организаторите на катарската визита.

  • 4
    fve avatar :-P
    Федор Езерский

    Охо :-)))) Ще погребваме ли Нокия?

  • 5
    desislava_ avatar :-P
    desislava_

    Аз погребах моята и повече не искам да чувам за Нокиа :))) И опело и организирах преди да я затворя в шкафа во век и веков :)))

  • 6
    wildbalkan avatar :-|
    wildbalkan

    те май сами се погребаха преди доста време :)всъщност Apple погребаха доста фирми,не само нокия,а колко ли още ще бъдат като нокия?!

  • 7
    saava avatar :-|
    Светослав Марков

    Единственото спасение за Нокиа се казваше Андроид.
    Но, както се казва, "Късно е либе за китка".
    Мир на праха им, правеха читави телефони...

  • 8
    joretost avatar :-|
    joretost

    Маркетинга напоследък е кръгла нула..

  • 9
    fve avatar :-P
    Федор Езерский

    Що бе, аз съм много доволен от играчката :-) Има това, което използвам :-)
    Много добра работа си върши машинката :-)

  • 10
    rage_against avatar :-|
    Rage Against

    а? а?
    Епъл биха ли допуснали такъв маркетингов провал?

    некадърници! после някой нека да каже, че Нокия не заслужава шамарите, които отнася последните години. от най-харесваната компания, която произвеждаше много читави и изгодни телефони се превърнаха в посредствена арогантна корпорация... която се обвърза с друга посредствена арогантна корпорация...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Дигитални модели

Дигитални модели

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK