Довери се на приятел
Microsoft направи основен ремонт на търсачката си Bing, за да подобри намирането на информацията в интернет
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Интернет търсачката Bing на Microsoft не е никак популярна в България за разлика от нейния основен конкурент Google, който наднича от почти всеки монитор около вас. До голяма степен това е така, заради практически нулевите усилия, които софтуерната компания на Бил Гейтс полага за развитието на своя продукт извън територията на САЩ. В Северна Америка обаче Bing вече държи близо 30% от пазара на търсене, сочат данните за април (15.7% през Yahoo, която използва търсещата машина на Microsoft и 14.3% през Bing.com). През последната година търсачката на Microsoft е отбелязала ръст от 11%, докато нейният основен конкурент Google регистрира малко под 5% спад - от 67.82% до 64.42%, показват данните на Experian Hitwise.
Въпреки напредъка обаче Bing все още е далеч зад първенеца Google. Не само по пазарен дял в САЩ, но и като приходи. Софтуерният гигант е на червено средно с по 500 млн. долара всяко тримесечие заради дейността на своето интернет подразделение, чийто основен фокус е именно налагането на Bing. Общо загубите на Microsoft, свързани с развитието и популяризирането на търсачката, възлизат на 6 млрд. долара за последните три години, съобщава Chicago Tribune.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
Е, аз като по-слабо грамотен, намирам с Чичо Гугъл всичко, което съм потърсил. Но, един ден, като помъдрея, и аз няма да намирам нищо с Гугъля. Мъка, пийпъл. А, Северна Корея дали няма търсачка? АстралКимирсена, например?
Май съм по-скоро съгласен с #2 - няма нещо, което да съм потърсил в Гугъл и да не съм намерил каквото трябва. За разлика от Бинг - там на първо място често излизат неща, които изобщо нямат отношение към търсенето.
Събирането на едно място на информация за търсене и свързани с това хора не е ли прекалено.
До коментар [#5] от "mactep":
За Байду да - китайския Гугъл. Оперира в няколко азиатски държави.
Отовора на въпроса защо Бинг не дава добри резултати на български език се състои в статията - набляга се на развитието й в САЩ.
Колеги от бившата ми работа се чудеха защо ползвам Бинг в някои случай, а не Гугъл. Защото Има по-хубав дизайн, резултатите от търсене за масовите неща се припокриват с тези на Гугъл, преводача прави еднакво безумни грешки като този на Гугъл, изображения от картите са еднакви с тези на Гугъл...
"Според проучванията на компанията 90% от хората се консултират с приятели, преди да вземат решение за предприемане на дадено действие."
Ако братя Райт, първо бяха питали търсачката, нямаше да има самолети:
— Може ли човек да лети?
— Не. Според социалните мрежи е невъзможно.
Ами ако Колумб беше питал някоя търсачка, какво има на запад от познатите земи, и дали да рискува с едно пътешествие...
Аз ако си познавам приятелите защо трябва Бинг или Гугъл да ми казват кой приятел за какво мога да питам?
[quote#6:"Олег Радков"]Колеги от бившата ми работа се чудеха защо ползвам Бинг в някои случай, а не Гугъл. Защото Има по-хубав дизайн, резултатите от търсене за масовите неща се припокриват с тези на Гугъл, преводача прави еднакво безумни грешки като този на Гугъл, изображения от картите са еднакви с тези на Гугъл...[/quote]
И тогава защо наистина ползваш Бинг? Заради дизайна ли?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход