На лов за технологични миряни

Битката в IT сектора постепенно се измества в полето на маркетинга

Технологичният сектор постепенно изоставя сложните спецификации на своите продукти при представянето им пред потребителите. Тази тенденция е изключително отчетлива през последните две години. Гигахерци, няколко ядра, оперативна памет, видеокарти, мегапиксели - всички тези специализирани термини постепенно бяха заменени с изпразнени от конкретика прилагателни като "по-бърз", "по-красива картина" и т.н. или с мистериозни наименования като Gorilla Glass, Retina Display, Liquidmetal и др. Производителите все повече използват към арсенала на маркетинга, за да заменят цифрите и термините с прости думи. Така те, от една страна, се стремят да създадат силни марки, а от друга - да спестят излишна техническа информация, която е един момент може да се обърне срещу техните продукти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове