Login на твоя отговорност
Услугите, които ползват регистрация през Facebook и Twitter, крият потенциална опасност за сигурността на потребителските данни
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Поддържането на многобройни регистрации и пароли за отделните интернет услуги е истинско предизвикателство за модерния потребител. Именно затова големите социални мрежи като Facebook и Twitter започнаха да предлагат системи, чрез които да се извършва пълна регистрация в нов сайт с натискането на един единствен бутон.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
бинт, презерватив, бинт презерватив ....... бинт,презерватив и накрая най важното никакъв секс !!! ;)
Това е като да прехвърлиш отговорността за сигурността. Други компании стигат до по-далеч, като с цел проучване на кредитоискателите си, ги насочват да си направят регистрация в техния сайт. Само, че след полето за е-майл, има поле създаване на парола. Несъзнателно потребителя си "създава" в сайта на кредитора, паролата която му е и парола за емайла. В полето парола, се виждат звездички, но паролата реално е текст. Така кредитора изсмуква информацията от Емайла, фейсбук, и др. на потребителя (не противоречи на общите условия на сайта, които с кликване са приети). Така се намалява шанса за измама от страна на потребителя.
Публикувано през m.capital.bg
Паролите са като бельото : не трябва да ги излагаш на показ, сменяй редовно и никога не давай назаем.
А най-добре си трийте фейсбука. 200 пъти по-добре е да циклиш в капитала отколкото във фермата... Аз лично се обиждам навсякъде да ми викат потребител, а като се замисля малко да видя, че съм продукт. Все едно да казваш на кутия прясно мляко крава...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.