Новатори в минало време
Притисната от силната конкуренция и стагниращите пазари, корпорацията Sony продължава да отчита сериозни загуби вече четвърта година


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Това е краят за Sony." Думите са на неназован японски анализатор, цитиран от вестник Gainesville Sun. "Най-добрите дни на компанията са зад гърба й", добавя той. Денят е... 14 август 1983 г.
Въпреки нерадостната перспектива в началото на 90-те Sony отново е в добро здраве. Бележи ръст, навлиза на нови пазари и за пореден път се доказва като една от най-мощните и динамични японски корпорации, способна да създава иновации. Този възход продължава до 2008 г., когато корпорацията за последен път отбелязва положителен финансов резултат.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
14 коментара
Нещо, което подразни искрено доста хора беше изтичането на данни за кредитните карти на над два милиона потребители на PlayStation Network през април миналата година. Интересни са перспективите за производство на евтини OLED дисплеи (за които се говори от повече от десетилетие).
Стагнация поради повишеното предлагане, но Sony си е Sony!
Пресилено начало на статията, но добра като цяло! Сони няма да изчезне никога, но напоследък им липсват революционни продукти, нещо разпознаваемо като walkman, playstation, cybershot...
Казуо ще успее, ако се съди по успеха на playstation.
Публикувано през m.capital.bg
Телевизорите са отживелица от миналият век. Младите умни хора, предпочитат лаптоп, смартфон, таблет. Кой от тях глед тъпа пропагндна телевизия, при наличието на Интернет медиите?
Тези предприемачи, опитващи се да съживят умиращата индустрия с телевизорите, са над 50-60 години и не виждат задаващото се цунами. Нормално, не живеят в седмия континент - Интернет.
Проблемът е че, напоследък потребителите не са готови да плащат за 4те букви. Повече предпочитат 2, 5, 7 буквени комбинации и т.н. Дано успеят да се съвземат, защото конкуренцията е "безмилостно жестока".
До коментар [#4] от "nedyalkodonev":
Според мен сериозно бъркаш с заключението ти за телевизора...Те ще останат поне още 10-на години в основата на забавлението у дома,все пак е по ефектно да гледаш европейското по футбол на 40-инчово телевизорче,отколкото да се мъчиш с някой лаптоп или таблет.
В Интернет има далеч по-интерсни неща от гледането на европейското по футбол - според мен и знам, че не само аз мисля така.
А, за лидерите, предприемачите в Sony, се иска визия с хоризонт над 10-20 години.
Те трябва да създавт бъдещето, ако не искат да ги изненадва.
Samsung вече правят телевизори за Интернет. Рекламата за тях се излъчва точно на европейското по футбол. Те са бъдещето.
Много ми се иска Сони наистина да възкръснат от пепелта... За мен, а и за много други хора името им беше синоним на качество и надеждност до преди 10-тина години...
Sony си е Sony, а новият Sony е Samsung...
[quote#6:"playmore"]Те ще останат поне още 10-на години в основата на забавлението у дома,все пак е по ефектно да гледаш европейското по футбол на 40-инчово телевизорче,отколкото да се мъчиш с някой лаптоп или таблет. [/quote]
дори в момента ползвам 30 инчов монитор Dell U3011H,за домашния си компютър ако някой е толкова кух че да ползва в къщи за мултимедия лаптоп или таблет вината е в него а не в техниката
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход