Дигиталният ключ към успешния маркетинг

Технологиите стават основен инструмент при разработката и продажбата на продукти

Почти всички компании вече съзнават важността на присъствието в интернет за бизнеса си. То обаче отдавна не се изчерпва със създаването на обикновен сайт, който схематично да представя компанията, или пък с редовното обновяване на профили в социалните мрежи или пък блогове. Дигиталният маркетинг отдавна е излязъл отвъд границите на интернет.

Въвеждането на иновативни технологиите в маркетинга постепенно се превръща в наука. Тук не става дума за изпращане на обикновени рекламни SMS-и, публикуване на онлайн анкети, поддържане на форуми и блогове и т.н. Става въпрос за създаване на системи за следене на ириса, виртуални щандове, приложения с добавена реалност и други интерактивни методи за популяризиране на готовите продукти и т.н.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nadia_rumenova avatar :-|
    nadia_rumenova
    • + 2

    Поздравления за статията ! Вложените пари в добри технологии, винаги са добре преценена инвестиция.

    Нередност?
  • 2
    gost22 avatar :-P
    gost22
    • - 1
    • + 5

    Красива опаковка, подредена на правилното място... няма как да компенсира недостига на качество и високата цена.

    Нередност?
  • 3
    dragoslava avatar :-|
    Dragoslava
    • + 4

    Но ако нямаш достатъчно информация, сработва.

    Нередност?
  • 4
    gerry.doncheva avatar :-|
    gerry.doncheva

    е няма как новите технологии да не стигнат и до тестовите групи, в крайна сметка това е прогреса, въпроса е кой може да се възползва от тях. интересно ми е за каква извадка става въпрос при тази цена на камерите.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал