Второ ниво
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Второ ниво

Второ ниво

Конференцията DigitalK 2012 ще разкаже как да се окажете на гребена на технологичната вълна, без дa бъдете отнесени от нея на дъното

Андриан Георгиев
5151 прочитания

© Надежда Чипева


Когато обсъждахме с лекторите какви ще бъдат презентациите им на тазгодишния DigitalK, съвсем умишлено вмъквахме в кореспонденцията с всеки от тях думата advanced (за напреднали).

Целта ни е да прескочим традиционните прогнози за светлото бъдеще на социалните мрежи и директно да преминем към диалога за това как компаниите могат да се възползват от технологиите, за да улеснят живота на клиентите си и да спечелят повече пари.

Искаме от лекторите конкретни примери, разбираем език и полезни съвети. Смисълът е да си тръгнем от конференцията не просто заразени с ентусиазма на успеха, но и с идеи как да променим начина, по който работим. Да разберем как да сме по-полезни на себе си и хората около нас.

Технологичната конференция на "Капитал" тази година ще се състои от три панела:

"Предприемачество", "Иновации" и "Маркетинг"

В първия панел, ще се говори как дигиталните технологии дават шанс на ново поколение предприемачи да променят правилата, по които се прави бизнес в цели сектори. В него ще участва Джон Брадфорд от европейския акселератор за технологични инвестиции Springboard. Освен него на сцената на Народния театър ще излязат и представители на стартъп акселераторите Eleven и LAUNCHub.

Този панел ще бъде подсилен и представител на Европейския инвестиционен фонд, чието име ще бъде обявено по-късно, и още поне един лектор от голяма технологична компания, който (бъдете сигурни) ще бъде повече от приятна изненада.

Влиянието на иновациите върху бизнеса е централната тема във втория панел на DigitalK. Проф. Пол Кюин-Хайт – преподавател в INSEAD и бивш евангелист на Apple, ще разясни какви качества се изискват, за да си предприемач, който улавя новостите, дали всеки човек може да се справи с това (накратко – да) и как точно.

Никос Кабанопулос, вицепрезидент на компанията за финансови услуги "Visa Европа", пък ще разкаже за тенденциите при мобилните разплащания и онлайн търговия в света и по-конкретно в региона. Мащабът на "Visa Европа" ще позволи на компанията да представи по-пълна картина за състоянието на електронната търговия в България.

Веса Ютила, директор продуктов маркетинг на Nokia, ще разкаже как компанията ще се опита да си върне водещата позиция на пазара на мобилни телефони. Освен стратегическата част на презентацията му той ще демонстрира и колко още по-добри снимки и видео могат да правят мобилните устройства и защо това ще става все по-важно в бъдеще. Ютила ще стори това и от позицията на отговорен мениджър за Nokia PureView 808 - телефон с 41-мегапикселова камера.

"Трябва да направим нещо диджитъл"

Ако работата ви се пресича по-някакъв начин с маркетинга – в компания или рекламна агенция, тези реплика вероятно предизвиква у вас студени тръпки. Всички искат маркетингът да стане по-дигитален, но малко хора всъщност знаят как това да се случи на практика. Още по-малко го правят наистина.

Тази година на DigitalK сме поканили доста силни лектори, които са от отбора на знаещите и можещите в тази сфера. Те ще говорят за това какво се случва с дигиталния маркетинг напоследък и какво да очакваме през идващите месеци и години. Лекторите ще наблегнат и на добрите практики при създаването и поддържането на онлайн общности.

Една от звездите в този панел ще е глобалният дигитален криейтив директор на Saatchi & Saatchi Том Еслингер. Той е печелил толкова златни, сребърни и бронзови лъвове от рекламния фестивал в Кан, че дори трудно може да се установи точният им брой. Това се е случвало в почти всички категории, но най-вече в свързаните с дигитален маркетинг – онлайн и мобилни кампании. Бил е няколко пъти член и веднъж председател на журито в Кан за интернет реклама. Рекламните агенции ще са представени още от творческия директор на Wieden+Kennedy, Амстердам, Еду Поу и Мириам Хийли, технологичен директор на AKQA, Берлин.

Как изглежда дигиталният маркетинг от страната на клиентите ще разкаже Джей Баснайт, директор дигитални стратегии в Puma. Той е човекът, който оглавява процеса по изработване и въвеждане на интегрираните проекти за онлайн маркетинг, социални медии и електронна търговия на компанията. Той управлява цялата дигитална маркетингова стратегия и бюджет на Puma за целия свят.

Освен него гледната точка на компаниите ще се представи и от Дитер Копицки, директор дигитален маркетинг на автомобилната компания Audi.

С други думи, на 1 октомври може да очаквате разнообразен микс от истории и съвети, които ще ви заредят с вдъхновение, енергия за промяна и конкретни знания за това какво да направите, за да сте на гребена на технологичната вълна. Защото хората се делят на два вида – такива, които се носят на гребена й и променят света, и такива, които биват завлечени от нея на дъното.

Регистрацията за форума струва 200 лв. до 7 септември. В трите седмици преди конференцията цената се увеличава до 300 лв.

Може да видите повече на digitalk.capital.bg и да следите за новини и подробности на facebook.com/digitalkcon, както и в Twitter на @digitalkcon.

Лекторите:

Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор, Saatchi & Saatchi

Джей Баснайт, директор дигитални стратегии, Puma

Дитер Копицки, директор дигитален маркетинг, Audi

Пол Кюин-Хайт, професор по предприемачество в INSEAD

Веса Ютила, глобален директор "Продуктов маркетинг - Смартфони", Nokia

Еду Поу, творчески директор, Wieden+Kennedy, Амстердам

Мириам Хийли, технологичен директор, AKQA, Берлин

Джон Брадфорд, изпълнителен директор, Springboard

Никос Кабанопулос, ген. мениджър за Гърция, Кипър и България, "Visa Европа"

Когато обсъждахме с лекторите какви ще бъдат презентациите им на тазгодишния DigitalK, съвсем умишлено вмъквахме в кореспонденцията с всеки от тях думата advanced (за напреднали).

Целта ни е да прескочим традиционните прогнози за светлото бъдеще на социалните мрежи и директно да преминем към диалога за това как компаниите могат да се възползват от технологиите, за да улеснят живота на клиентите си и да спечелят повече пари.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK