С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 25 юли 2012, 14:16, 6016 прочитания

Билет за Digital|K: 0 лв.

Как да посетите безплатно технологичната конференция на "Капитал" на 1 октомври

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Билет за Digital|K: 0 лв.

Автор: Next DC
Ако ви се ходи на Digital|K, но искате да влезете по по-оригинален начин (вместо таксата от 200/300 лв.), може да играете за безплатен билет на digitalkfactory.capital.bg.

На този адрес може да създадете своя дигитална фабрика, която да произвежда един от три възможни продукта - телефон, колело или софтуер. Играчът с най-много дигитални приходи в края на играта ще може да посети безплатно Digital|K на 1 октомври и да отиде на вечеря с лекторите и партньорите след конференцията.


Напомняме, че сред презентаторите са Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор на Saatchi&Saatchi, Джей Баснайт, директор дигитални стратегии в Puma, Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy, Дитер Копицки, дигиталният директор на Audi, и други. От чутото и видяното по време на вечерята след Digital|K 2011 ви уверяваме, че наградата си заслужава усилията. Следващите девет играчи с най-много точки ще спечелят безплатен вход за конференцията.

Ето и как се играе. Преди да започне работа вашата фабрика трябва да събере персонал. В случая това означава да трупате посещения на профила си в Digital|K Factory като изпращате линк до познатите ви в Twitter, Facebook и по email. Натрупаните посещения генерират продукция и определят качеството и цената на стоката. Постепенно ще забележите, че посещенията от Китай водят до по-висока цена на продуктите от посещенията от Враца, например.

С други думи, отколкото по-далеч идва персоналът на фабриката ви, толкова по-скъпа е нейната продукция. В края на работния ден продукцията заминава за онлайн пазар, където купувачите избират продукти спрямо нейната цена и качество. Показатели, които се определят най-вече от разстоянието от България до източника на посещенията на фабриката ви. На следващия ден, влизайки в Digital|K Factory, играчът проверява приходите си от предходния ден.



Digital|K Factory е дело на Next-DC, които са креативен партньор на събитието. Миналата година агенцията спечели две награди на ФАРА заради играта Digital|KM, която показа как дигиталните технологии огъват времето и пространството. Тази година екипът на FourPlus също участва в изработката на Digital|K Factory, по-специално за 3D илюстрациите на трите продукта.

Ако не ви се играе, регистрацията за DigitalK струва 200 лв. до 7 септември. В трите седмици преди конференцията цената се увеличава до 300 лв.

Може да следите за новини и подробности около DigitalK в Twitter и Facebook.

Лекторите:

Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор, Saatchi & Saatchi
Джей Баснайт, директор дигитални стратегии, Puma
Дитер Копицки, директор дигитален маркетинг, Audi
Пол Кюин-Хайт, професор по предприемачество в INSEAD
Веса Ютила, глобален директор "Продуктов маркетинг - Смартфони", Nokia
Еду Поу, творчески директор, Wieden+Kennedy, Амстердам
Мириам Хийли, технологичен директор, AKQA, Берлин
Джон Брадфорд, изпълнителен директор, Springboard
Никос Кабанопулос, ген. мениджър за Гърция, Кипър и България, "Visa Европа"


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Гледайте как SpaceX взривява "пътническа" ракета на живо (обновена) 1 Гледайте как SpaceX взривява "пътническа" ракета на живо (обновена)

Първите частни астронавти проведоха "суха тренировка" преди финалния авариен тест на капсулата Crew Dragon днес

18 яну 2020, 3168 прочитания

Дигитални модели Дигитални модели

17 яну 2020, 1126 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
На прага на нова гейм революция

Проектът за конзола с отворен код Ouya плени сърцата на онлайн потребителите и има шанс да върне дигиталните развлечения "на хората"

Още от Капитал
Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

В търсене на новия FAANG

Технологичните гиганти ще останат доминантен фактор на пазарите, но наред с тях в потенциални кандидати за фаворити на инвесторите могат да се превърнат и редица зелени компании

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

Кино: "Бомба със закъснител"

Сексизъм, мълчание и опълчване във Fox News

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10