Билет за Digital|K: 0 лв.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Билет за Digital|K: 0 лв.

Билет за Digital|K: 0 лв.

Как да посетите безплатно технологичната конференция на "Капитал" на 1 октомври

Андриан Георгиев
6200 прочитания

© Next DC


Ако ви се ходи на Digital|K, но искате да влезете по по-оригинален начин (вместо таксата от 200/300 лв.), може да играете за безплатен билет на digitalkfactory.capital.bg.

На този адрес може да създадете своя дигитална фабрика, която да произвежда един от три възможни продукта - телефон, колело или софтуер. Играчът с най-много дигитални приходи в края на играта ще може да посети безплатно Digital|K на 1 октомври и да отиде на вечеря с лекторите и партньорите след конференцията.

Напомняме, че сред презентаторите са Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор на Saatchi&Saatchi, Джей Баснайт, директор дигитални стратегии в Puma, Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy, Дитер Копицки, дигиталният директор на Audi, и други. От чутото и видяното по време на вечерята след Digital|K 2011 ви уверяваме, че наградата си заслужава усилията. Следващите девет играчи с най-много точки ще спечелят безплатен вход за конференцията.

Ето и как се играе. Преди да започне работа вашата фабрика трябва да събере персонал. В случая това означава да трупате посещения на профила си в Digital|K Factory като изпращате линк до познатите ви в Twitter, Facebook и по email. Натрупаните посещения генерират продукция и определят качеството и цената на стоката. Постепенно ще забележите, че посещенията от Китай водят до по-висока цена на продуктите от посещенията от Враца, например.

С други думи, отколкото по-далеч идва персоналът на фабриката ви, толкова по-скъпа е нейната продукция. В края на работния ден продукцията заминава за онлайн пазар, където купувачите избират продукти спрямо нейната цена и качество. Показатели, които се определят най-вече от разстоянието от България до източника на посещенията на фабриката ви. На следващия ден, влизайки в Digital|K Factory, играчът проверява приходите си от предходния ден.

Digital|K Factory е дело на Next-DC, които са креативен партньор на събитието. Миналата година агенцията спечели две награди на ФАРА заради играта Digital|KM, която показа как дигиталните технологии огъват времето и пространството. Тази година екипът на FourPlus също участва в изработката на Digital|K Factory, по-специално за 3D илюстрациите на трите продукта.

Ако не ви се играе, регистрацията за DigitalK струва 200 лв. до 7 септември. В трите седмици преди конференцията цената се увеличава до 300 лв.

Може да следите за новини и подробности около DigitalK в Twitter и Facebook.

Лекторите:

Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор, Saatchi & Saatchi

Джей Баснайт, директор дигитални стратегии, Puma

Дитер Копицки, директор дигитален маркетинг, Audi

Пол Кюин-Хайт, професор по предприемачество в INSEAD

Веса Ютила, глобален директор "Продуктов маркетинг - Смартфони", Nokia

Еду Поу, творчески директор, Wieden+Kennedy, Амстердам

Мириам Хийли, технологичен директор, AKQA, Берлин

Джон Брадфорд, изпълнителен директор, Springboard

Никос Кабанопулос, ген. мениджър за Гърция, Кипър и България, "Visa Европа"

Ако ви се ходи на Digital|K, но искате да влезете по по-оригинален начин (вместо таксата от 200/300 лв.), може да играете за безплатен билет на digitalkfactory.capital.bg.

На този адрес може да създадете своя дигитална фабрика, която да произвежда един от три възможни продукта - телефон, колело или софтуер. Играчът с най-много дигитални приходи в края на играта ще може да посети безплатно Digital|K на 1 октомври и да отиде на вечеря с лекторите и партньорите след конференцията.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK