Новият брой:
Чудото на езика

Mth Sense ще изучава потребителите чрез използваните от тях приложения

Чрез тази информация ще се предлагат по-ефективни рекламни кампании за мобилни устройства

Мобилните реклами ще са по-ефективни след подробен анализ на потребителите, смятат от Mth Sense.
Мобилните реклами ще са по-ефективни след подробен анализ на потребителите, смятат от Mth Sense.
Мобилните реклами ще са по-ефективни след подробен анализ на потребителите, смятат от Mth Sense.    ©  Reuters
Мобилните реклами ще са по-ефективни след подробен анализ на потребителите, смятат от Mth Sense.    ©  Reuters
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Новата компания Mth Sense ще предлага по-ефективни начини за таргетиране на мобилните реклами. Тя ще прави това, като анализира приложенията, които използват потребителите и създава профили за тях, съобщи онлайн изданието Technology Review.

Един от най-големите проблеми на много компании е, че не могат да монетизират мобилните си реклами така, както биха желали. Чудесен пример за това е Facebook, чийто приходи от тази дейност остават значително под очакванията и са сред основните притеснения на инвеститорите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    georgi345 avatar :-|
    georgi345
    • + 2

    при нас картелът набляга на скритите таксувания за кол-център или таксуване на всяка започната минута.

    Нередност?
  • 2
    danaos avatar :-|
    danaos
    • + 5

    Алгоритъмът ще използва личните данни без да ги извлича - друго си е технологията. Ще знаят какво пиеш и каква музика слушаш, но няма да знаят името ти. То това не ги и интересува...

    Нередност?
Нов коментар