Mth Sense ще изучава потребителите чрез използваните от тях приложения
Чрез тази информация ще се предлагат по-ефективни рекламни кампании за мобилни устройства


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Новата компания Mth Sense ще предлага по-ефективни начини за таргетиране на мобилните реклами. Тя ще прави това, като анализира приложенията, които използват потребителите и създава профили за тях, съобщи онлайн изданието Technology Review.
Един от най-големите проблеми на много компании е, че не могат да монетизират мобилните си реклами така, както биха желали. Чудесен пример за това е Facebook, чийто приходи от тази дейност остават значително под очакванията и са сред основните притеснения на инвеститорите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
при нас картелът набляга на скритите таксувания за кол-център или таксуване на всяка започната минута.
Алгоритъмът ще използва личните данни без да ги извлича - друго си е технологията. Ще знаят какво пиеш и каква музика слушаш, но няма да знаят името ти. То това не ги и интересува...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.