Mth Sense ще изучава потребителите чрез използваните от тях приложения
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Mth Sense ще изучава потребителите чрез използваните от тях приложения

Мобилните реклами ще са по-ефективни след подробен анализ на потребителите, смятат от Mth Sense.

Mth Sense ще изучава потребителите чрез използваните от тях приложения

Чрез тази информация ще се предлагат по-ефективни рекламни кампании за мобилни устройства

Мартин Дешев
2655 прочитания

Мобилните реклами ще са по-ефективни след подробен анализ на потребителите, смятат от Mth Sense.

© Reuters


Новата компания Mth Sense ще предлага по-ефективни начини за таргетиране на мобилните реклами. Тя ще прави това, като анализира приложенията, които използват потребителите и създава профили за тях, съобщи онлайн изданието Technology Review.

Един от най-големите проблеми на много компании е, че не могат да монетизират мобилните си реклами така, както биха желали. Чудесен пример за това е Facebook, чийто приходи от тази дейност остават значително под очакванията и са сред основните притеснения на инвеститорите.

Компанията Mth Sense ще се опита да помогне, като за целта е създала нов алгоритъм. Той анализира колко и как потребителят използва приложенията на мобилния си телефон. На базата на тази информация ще се създава профил с интересите и демографските характеристики.

В резултат на това компанията ще може да таргетира рекламите по-прецизно. Тя дори предвижда подбор на офертите си и на базата използваното приложение на съотвения телефон в дадения момент. Например, ако слушате онлайн радио, ще получавате оферти за албуми от изпълнители в съответния жанр.

Първоначалните тестове на алгоритъма са дали около 70% точност, която постепенно ще се увеличава с доразвиването му, казва Мандар Агте, съосновател и изпълнителен директор на Mth Sense. Увеличаването на броя на участващите приложения също ще спомогне за по-голямата прецизност, допълва той.

Компаниите, които искат да участват в услугата на Mth Sense, ще трябва да интегрират част от кода на алгоритъма в своите приложения. Именно чрез тях той ще може да анализира потребителите. "Искаме това решение да влезе във всяко приложение, защото е много полезен инструмент", казва Агте.

От Mth Sense уверяват, че алгоритъмът е безопасен, защото профилът и всичката информация се пази в устройството на потребителя. Тя няма да бъде изпращана на друго място нито ще бъде преглеждана от друг, твърдят от компанията.

Новата компания Mth Sense ще предлага по-ефективни начини за таргетиране на мобилните реклами. Тя ще прави това, като анализира приложенията, които използват потребителите и създава профили за тях, съобщи онлайн изданието Technology Review.

Един от най-големите проблеми на много компании е, че не могат да монетизират мобилните си реклами така, както биха желали. Чудесен пример за това е Facebook, чийто приходи от тази дейност остават значително под очакванията и са сред основните притеснения на инвеститорите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    georgi345 avatar :-|
    georgi345

    при нас картелът набляга на скритите таксувания за кол-център или таксуване на всяка започната минута.

  • 2
    danaos avatar :-|
    danaos

    Алгоритъмът ще използва личните данни без да ги извлича - друго си е технологията. Ще знаят какво пиеш и каква музика слушаш, но няма да знаят името ти. То това не ги и интересува...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Къде са чиповете

Къде са чиповете

Дигитални модели

Дигитални модели

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK