Nokia – изгубени в рекламата

Финландската компания се извини за некоректeн промоционален клип за новите си смартфони Lumia 920

Reuters
Reuters    ©  BRENDAN MCDERMID
Reuters
Reuters    ©  BRENDAN MCDERMID

Миналата седмица Nokia показа първия си смартфон, базиран на обновената версия на платформата Windows 8. Това е Lumia 920. Освен с новата операционна система и различните цветове за корпуса устройството се отличава от другите модели с високотехнологичната камера, създадена по технологията PureView. Премиерата обаче беше помрачена от сериозна грешка на маркетинговия отдел на финландския гигант. Оказа се, че рекламното видео, в което се изтъкват качествата на камерата PureView, и по-точно кадрите, в които се показва технологията за стабилизиране на картината (OIS), не са снимани с Lumia 920, а с други професионални фотоапарати. Nokia никъде не указва, че това е само демонстрация на технологията и че съответно резултатите не са постигнати с новия смартфон.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал