iPhone зависимост

За втора поредна година бизнесът на Apple ще е базиран на устройство с еволюционни параметри

Когато преди пет години Apple представи първия iPhone, той успя да промени пазара на смартфони завинаги. Устройството успя да масовизира сензорните екрани, да въведе multi-touch интерфейса към тях и да направи мобилния интернет наистина пълноценен приемник на стационарния. Това размести пластовете в бранша и изпрати гиганти като Nokia и Research in Motion (RIM) далеч назад...

Когато обаче тази сряда компанията представи шестото поколение на своя смартфон, еуфорията като че ли не беше чак толкова голяма. Устройството като че ли не успя да предизвика традиционния wow-ефект. Още при представянето на предходния модел iPhone 4S критиците надигнаха глас, че той е просто еволюционна стъпка напред, вместо да представи някаква нова революционна концепция или технология. Представяйки второ поред поколение смартфони, което само надгражда преходното с технически и софтуерни подобрения, Apple само затвърждава тенденцията, че вече не е на гребена на иноваторската вълна, а просто се опитва да поддържа темпо в битката с конкуренцията.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал