С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 14 сеп 2012, 21:01, 6430 прочитания

Отново на училище

Пет причини да дойдете на конференцията DigitalK

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Бизнес, който не произвежда друго освен пари, е слаб бизнес. Обмисляхме темите на второто издание на DigitalK - технологичната конференция на "Капитал" - с тези думи на Хенри Форд наум.

След две седмици на сцената на Народния театър в София ще излязат лектори, които да обяснят ползите от дигиталните технологии за бизнеса, така че доверието онлайн да води до продажби.


За да заслужат прозвището "най-добрата технологична конференция в България", лекторите на DigitalK са подготвили завладяващ микс от истории и съвети, простиращи се от предприемачество и дигитален маркетинг, през онлайн търговия до превръщането на хардуера в софтуер. Ето още пет причини да прекарате ден с лекторите на DigitalK и още 700 инвеститори, предприемачи, търговци, експерти по дигитален маркетинг и мениджъри:

1. Бъдещето на онлайн рекламата. Бен Барокас е представителят на Google на конференцията. В края на 2007 г. той съосновава AdMeld - платформа за оптимизиране на рекламния инвентар на онлайн издателите (supply side platform). Накратко, AdMeld автоматизира продажбата на рекламни банери за медии, като събира в реално време всички предложения на рекламни мрежи и борси и продава една импресия на съответната позиция на участника с най-висока цена.

Разбира се, онлайн медиите могат директно да продават своето рекламно пространство, но тъй като все повече агенции и рекламодатели предпочитат по-ниските цени на автоматизираните платформи за почти premium позиции, те мигрират към услуги като AdMeld. Месеци след създаването на компанията някои нейни клиенти обявяват, че са постигнали 100% ръст на приходите си от рекламни посредници.



Скоро AdMeld привлича финансиране в размер на $30 млн., за да стигне до покупка от Google на стойност от $400 млн. през 2011 г. Идеята на Google е да подобри своята услуга DoubleClick for Publishers, чрез която медии търсят купувачи за рекламния си инвентар. В момента Бен Барокас е генерален мениджър "Развитие на пазара на банерна реклама" в Google. В своята презентация на DigitalK той ще обясни какво могат да научат експертите по дигитален маркетинг от предприемачите.

2. Ключове, портфейл и телефон. Познайте кое от трите ще остане в джоба ви в бъдеще. На DigitalK ще видите как разплащанията от човек на човек през телефон могат да ускорят българския бизнес до края на 2012 г.

Никос Кабанопулос от "Visa Европа" ще разкаже за ползите от дигиталния портфейл за търговците и потребителите с пресни примери от олимпийските игри в Лондон, чийто спонсор е компанията. На DigitalK ще може да чуете и най-актуалните числа за състоянието и тенденциите в онлайн търговията в България. Позицията на Visa като посредник в разплащанията между търговците и потребителите й позволява да събере изчерпателни данни за целия пазар, част от които ще бъдат представени на DigitalK.

3. Пума в театъра. Два от най-големите световни бранда - Audi и Puma - изпращат на DigitalK своите директори, отговарящи за дигиталния маркетинг на глобално ниво. Дитер Копицки от Audi ще наблегне на това как комбинацията от социални мрежи, тъчскрийни и персонализирани услуги ще промени начина, по който шофираме.

Джей Баснайт от Puma ще представи своята визия за нова фуния на продажбите, която налага нови ключови показатели за ефективност, роли и отговорности за различните отдели в една организация. Специален акцент в презентацията на Баснайт ще бъде анализ за това кога има смисъл една компания да изнесе своите работни процеси, свързани с всичко: от социални мрежи до онлайн базиран софтуер.

4. Всичко за JEREMIE. Само на DigitalK ще срещнете инвеститори, предприемачи, ментори и банкери, които да обяснят как една обещаваща идея от Югоизточна Европа за нов продукт или услуга може да получи европейско финансиране. Хубърт Котони, директор "Регионално бизнес развитие" в Европейския инвестиционен фонд, ще хвърли светлина върху ползата от новосъздадените технологични компании за прогреса на страните в Югоизточна Европа.

Джон Брадфорд, изпълнителен директор на Springboard, програмата, която помага с пари и консултации на млади европейски технологични предприемачи, ще говори как Европа може да изпревари САЩ в разработването и налагането на дигитални иновации.

Освен това Костадин Йорданов, ментор в LAUNCHub - един от двата нови фонда, които разпределят европейско финансиране за технологични проекти в региона на Югоизточна Европа, ще даде примери от позицията на успял предприемач на пазара на мобилни приложения. Наскоро неговата компания Bianor получи патент в САЩ за концепцията на предаване на видео от телефон, таблет или интернет до екран вкъщи, управлявано от мобилно устройство.

5. Когато софтуерът срещна разказването на истории. Целта ни в началото на годината беше да доведем на DigitalK поне един лектор от голяма рекламна агенция. Успяхме да убедим трима. Том Еслингер, глобалният дигитален лидер на Saatchi & Saatchi, ще се фокусира върху мобилния маркетинг само три месеца след като оглави журито на първия конкурс за мобилни реклами на фестивала в Кан, в който се бориха над хиляда претендента.

Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy Амстердам, ще отговори защо софтуерът променя разказването на истории и как рекламистите да бъдат в крак със своята аудитория. Мириам Хийли, технологичен директор в AKQA, Берлин, ще говори как рекламните агенции да стимулират иновациите в своята работа, така че те да бъдат оценени и одобрени от клиента.

Още подробности за програмата, лекторите и как да се запишете за участие може да видите на digitalk.capital.bg. Следете всичко ново около събитието на facebook.com/digitalkcon.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Boeing неочаквано спря проекта за товарен космически "самолет" 4 Boeing неочаквано спря проекта за товарен космически "самолет"

Въпреки това обаче корпорацията вече е усвоила за целта около 150 млн. долара от щатската изследователска агенция DARPA

28 яну 2020, 1109 прочитания

Лондон е на крачка от отхвърляне на натиска от Вашингтон за Huawei Лондон е на крачка от отхвърляне на натиска от Вашингтон за Huawei

Спецслужбите познават как китайската компания работи във Великобритания и смятат, че могат да контролират евентуален риск

27 яну 2020, 1141 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
HP разработва нов смартфон

Устройството е насочено към пазари извън САЩ, където потребителите не могат да си позволят компютър или таблет, казва изпълнителният директор на компания Мег Уитман

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

Кино: "18% сиво"

През Европа към себе си със стил и чувство

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10