10 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Отново на училище

Пет причини да дойдете на конференцията DigitalK

Андриан Георгиев
7571 прочитания

© Shutterstock


Бизнес, който не произвежда друго освен пари, е слаб бизнес. Обмисляхме темите на второто издание на DigitalK - технологичната конференция на "Капитал" - с тези думи на Хенри Форд наум.

След две седмици на сцената на Народния театър в София ще излязат лектори, които да обяснят ползите от дигиталните технологии за бизнеса, така че доверието онлайн да води до продажби.

За да заслужат прозвището "най-добрата технологична конференция в България", лекторите на DigitalK са подготвили завладяващ микс от истории и съвети, простиращи се от предприемачество и дигитален маркетинг, през онлайн търговия до превръщането на хардуера в софтуер. Ето още пет причини да прекарате ден с лекторите на DigitalK и още 700 инвеститори, предприемачи, търговци, експерти по дигитален маркетинг и мениджъри:

1. Бъдещето на онлайн рекламата. Бен Барокас е представителят на Google на конференцията. В края на 2007 г. той съосновава AdMeld - платформа за оптимизиране на рекламния инвентар на онлайн издателите (supply side platform). Накратко, AdMeld автоматизира продажбата на рекламни банери за медии, като събира в реално време всички предложения на рекламни мрежи и борси и продава една импресия на съответната позиция на участника с най-висока цена.

Разбира се, онлайн медиите могат директно да продават своето рекламно пространство, но тъй като все повече агенции и рекламодатели предпочитат по-ниските цени на автоматизираните платформи за почти premium позиции, те мигрират към услуги като AdMeld. Месеци след създаването на компанията някои нейни клиенти обявяват, че са постигнали 100% ръст на приходите си от рекламни посредници.

Скоро AdMeld привлича финансиране в размер на $30 млн., за да стигне до покупка от Google на стойност от $400 млн. през 2011 г. Идеята на Google е да подобри своята услуга DoubleClick for Publishers, чрез която медии търсят купувачи за рекламния си инвентар. В момента Бен Барокас е генерален мениджър "Развитие на пазара на банерна реклама" в Google. В своята презентация на DigitalK той ще обясни какво могат да научат експертите по дигитален маркетинг от предприемачите.

2. Ключове, портфейл и телефон. Познайте кое от трите ще остане в джоба ви в бъдеще. На DigitalK ще видите как разплащанията от човек на човек през телефон могат да ускорят българския бизнес до края на 2012 г.

Никос Кабанопулос от "Visa Европа" ще разкаже за ползите от дигиталния портфейл за търговците и потребителите с пресни примери от олимпийските игри в Лондон, чийто спонсор е компанията. На DigitalK ще може да чуете и най-актуалните числа за състоянието и тенденциите в онлайн търговията в България. Позицията на Visa като посредник в разплащанията между търговците и потребителите й позволява да събере изчерпателни данни за целия пазар, част от които ще бъдат представени на DigitalK.

3. Пума в театъра. Два от най-големите световни бранда - Audi и Puma - изпращат на DigitalK своите директори, отговарящи за дигиталния маркетинг на глобално ниво. Дитер Копицки от Audi ще наблегне на това как комбинацията от социални мрежи, тъчскрийни и персонализирани услуги ще промени начина, по който шофираме.

Джей Баснайт от Puma ще представи своята визия за нова фуния на продажбите, която налага нови ключови показатели за ефективност, роли и отговорности за различните отдели в една организация. Специален акцент в презентацията на Баснайт ще бъде анализ за това кога има смисъл една компания да изнесе своите работни процеси, свързани с всичко: от социални мрежи до онлайн базиран софтуер.

4. Всичко за JEREMIE. Само на DigitalK ще срещнете инвеститори, предприемачи, ментори и банкери, които да обяснят как една обещаваща идея от Югоизточна Европа за нов продукт или услуга може да получи европейско финансиране. Хубърт Котони, директор "Регионално бизнес развитие" в Европейския инвестиционен фонд, ще хвърли светлина върху ползата от новосъздадените технологични компании за прогреса на страните в Югоизточна Европа.

Джон Брадфорд, изпълнителен директор на Springboard, програмата, която помага с пари и консултации на млади европейски технологични предприемачи, ще говори как Европа може да изпревари САЩ в разработването и налагането на дигитални иновации.

Освен това Костадин Йорданов, ментор в LAUNCHub - един от двата нови фонда, които разпределят европейско финансиране за технологични проекти в региона на Югоизточна Европа, ще даде примери от позицията на успял предприемач на пазара на мобилни приложения. Наскоро неговата компания Bianor получи патент в САЩ за концепцията на предаване на видео от телефон, таблет или интернет до екран вкъщи, управлявано от мобилно устройство.

5. Когато софтуерът срещна разказването на истории. Целта ни в началото на годината беше да доведем на DigitalK поне един лектор от голяма рекламна агенция. Успяхме да убедим трима. Том Еслингер, глобалният дигитален лидер на Saatchi & Saatchi, ще се фокусира върху мобилния маркетинг само три месеца след като оглави журито на първия конкурс за мобилни реклами на фестивала в Кан, в който се бориха над хиляда претендента.

Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy Амстердам, ще отговори защо софтуерът променя разказването на истории и как рекламистите да бъдат в крак със своята аудитория. Мириам Хийли, технологичен директор в AKQA, Берлин, ще говори как рекламните агенции да стимулират иновациите в своята работа, така че те да бъдат оценени и одобрени от клиента.

Още подробности за програмата, лекторите и как да се запишете за участие може да видите на digitalk.capital.bg. Следете всичко ново около събитието на facebook.com/digitalkcon.


1 коментар
  • 1
    epoc avatar :-|
    epoc

    Вижте, не искам да обидя никой, но с тези лектори май е по-добре да прекръстите събитието на DigitalAdK (ако не сте се сетили Ad е от Advertisement).

    Щото някакси не ми се връзва със заявеното "ще излязат лектори, които да обяснят ползите от дигиталните технологии за бизнеса, така че доверието онлайн да води до продажби."


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK