Groupon представи своя услуга за мобилни разплащания
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Groupon представи своя услуга за мобилни разплащания

Groupon представи своя услуга за мобилни разплащания

Предложението на компанията е сходно с това на Square, но нямало да се конкурира с него

Мартин Дешев
3270 прочитания

© Groupon


Groupon разширява бизнеса си като навлиза в нов сегмент. Компанията представи своята услуга за мобилни разплащания, съобщи самата тя в своя официален блог.

Groupon Payments ще е доста сходна като концепция с конкурентната платформа Square, която наскоро си осигури нови $200 млн. финансиране и повиши оценката си до $3.25 млрд.

Услугата ще може да се използва от всеки търговец, без значение дали е част от другия бизнес на Groupon с преференциални оферти за крайни клиенти.

Компанията ще таксува всяка транзакция с 15 цента плюс определен процент от сумата, в зависимост от това дали разплащането е чрез физическа карта или по сметка. Процентът ще варира между 1.8 и 3.5, допълва информация на онлайн изданието AllThingsD.

На първо време Groupon Payments ще се предлага само на територията на САЩ и ще е достъпна само чрез iPhone или iPod Touch, към които ще трябва да се свърже допълнителен четец за карти.

Макар приложението да е предвидено за търговците, обикновените потребители също ще могат да го използват за виртуално разписване на касови бележки, получаване на фискален бон дори за определяне на бакшиша, който искат да оставят.

"Groupon Payments е насочена към търговците, работещи с Groupon, които имат голям оборот и вече приемат кредитни карти от много време", коментира Михир Шах, вицепрезидент на компанията, отговорен за мобилните и търговски продукти, пред AllThingsD.

Той допълва, че според него услугата няма да се конкурира със Square, защото е насочена към друг тип клиенти. Шах не конкретизира и дали Groupon планира скоро да пусне Payments и за други държави.

Groupon разширява бизнеса си като навлиза в нов сегмент. Компанията представи своята услуга за мобилни разплащания, съобщи самата тя в своя официален блог.

Groupon Payments ще е доста сходна като концепция с конкурентната платформа Square, която наскоро си осигури нови $200 млн. финансиране и повиши оценката си до $3.25 млрд.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    bz avatar :-|
    bz

    Видяла жабата че подковават коня и тя вдигнала крак.

  • 2
    amnesia_ avatar :-|
    amnesia_

    Groupon по начало са си много зле. Чудя се как още не им е фалирал бизнеса. А и тоя Андрю Мейсън ми е много антипатичен.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK