Facebook Offers става платена услуга

Социалната мрежа ще иска такса от търговците, за да рекламира техните оферти

Facebook продължава да търси нови начини за увеличаване на приходите си.
Facebook продължава да търси нови начини за увеличаване на приходите си.
Facebook продължава да търси нови начини за увеличаване на приходите си.    ©  Reuters
Facebook продължава да търси нови начини за увеличаване на приходите си.    ©  Reuters

Най-голямата социална мрежа ще започне да иска такса от търговците, които използват платформата Facebook Offers. Така безплатната досега услуга ще се превърне в още един източник на приходи за Марк Зукърбърг, предаде агенция Reuters.

Компанията на Зукърбърг ще взима такса от минимум $5, за да промотира промоционалните оферти на търговците. Таксата ще се определя в зависимост от популярността на фен-страницата на съответната компания.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар