We Аll Live In A Digital World
Как и защо да чуете на живо дигиталния творчески директор на Saatchi & Saatchi
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Освен абсолютен хит, клипът Firework на Кейти Пери от 2010 г. държи и неофициалния световен рекорд за най-много участници – над 250.
Видеото е продуцирано от Saatchi & Saatchi като част от кампанията на Deutsche Telekom за популяризиране на корпоративния слоган Life is for sharing в осем европейски пазари – Германия, Австрия, Полша, Чехия, Унгария, Словакия, Черна гора и Македония.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.