We Аll Live In A Digital World

Как и защо да чуете на живо дигиталния творчески директор на Saatchi & Saatchi

 Том Еслингер    ©  Saatchi & Saatchi

Освен абсолютен хит, клипът Firework на Кейти Пери от 2010 г. държи и неофициалния световен рекорд за най-много участници – над 250.

Видеото е продуцирано от Saatchi & Saatchi като част от кампанията на Deutsche Telekom за популяризиране на корпоративния слоган Life is for sharing в осем европейски пазари – Германия, Австрия, Полша, Чехия, Унгария, Словакия, Черна гора и Македония.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал