С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 24 сеп 2012, 9:00, 6561 прочитания

Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства

Дигиталният маркетинг директор" на Audi в разговор с "Капитал" дни преди презентацията му на DigitalK

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да проучват визуализации с приоритетите на Audi - дизайн, зелени технологии и електромобили.

Голяма част от дигиталните иновации вече намират приложение в колите на компанията. Към момента Audi произвежда автомобили с вграден Wi-Fi хотспот, поддържащ до осем свързани устройства. Друга новост е PhoneBox - отделение, намиращо се между предните две седалки, където човек може да сложи своя телефон и така да подобри значително обхвата си, благодарение на клетъчна антена в колата, свързана с PhoneBox.


Лазери, които следят за препятствия по пътя. Автопилот, който паркира колата след като шофьорът е слязъл. Сензори, които различават цветовете на платното 50 м. пред колата, за да информират за пътен ремонт в близост. Неслучайно това лято Audi откри дигитален шоурум в Лондон, където да демонстрира своите технологии.

"Пред Audi стоят нови предизвикателства. Продуктовото ни портфолио расте по-бързо от капацитета на дистрибуторите ни и много клиенти се преместват в градовете. Audi City е изключително съвременен шоурум във вътрешността на града, където хората ще могат да усетят бранда ни по съвсем различен начин. Идеята е, че Audi скъсява дистанцията с клиентите, както по отношение на локацията, така и на интеракцията. Благодарение на дигитализацията в Audi City можем да покажем пълното си продуктово портфолио и това е чисто нов търговски формат. Освен това като място за срещи в града, шоурумът ще подсили диалога на хората с бранда", разказва Дитер Копицки, директор "Дигитален маркетинг" в компанията.

След по-малко от седмица той ще покаже на DigitalK, технологичната конференция на "Капитал", как мобилните устройства, социалните мрежи и персонализацията ще променят начина, по който гледаме на шофирането днес.



"Една от най-обещаващите дигитални иновации е връзката между колите и интернет. Самите автомобили се превръщат в мобилни устройства. Освен очевидните уеб услуги, които шофьорите могат да ползват, за да се ориентират и да се забавляват, нашите клиенти ще могат да са в непрекъсната връзка с колата си от компютъра или телефона. Информацията, идваща от колата, може да даде работа на нови софтуерни приложения, които да персонализират шофирането. Услугите, които имам предвид, са планиране на маршрута, промяна в настройките на колата и [изговаряне на нови съобщения] във Facebook и Twitter докато карате", обяснява Дитер Копицки.

Освен информация по темата "автомобилите срещат интернет", мениджърът на Audi ще даде практически съвети за управление на връзката с (потенциални) клиенти в интернет.

В избора например между мобилно приложение или сайт Audi преценява критерии като потенциалния обхват, ползваемостта, честотата на употреба, емоционалността и международната наличност.

Според него първостепенен приоритет на компанията е да вдъхновява клиентите със своя бранд и продукти и да ги запознава с практична информация по време на жизнения цикъл на продукта.

Една от разработките на Audi в това отношение е следната интерактивна реклама, която дава възможност на хората с iPad в Бразилия да свалят безплатно списанието на Audi от AppStore.



"Таблетите ни позволяват да зарадваме хората чрез емоционална комуникация. Докосването с пръст е интуитивно, забавно и по-интерактивно", смята Дитер Копицки.

За да чуете и останалите новини от лабораториите на Audi, регистрирайте се на digitalk.capital.bg. Ако не може да присъствате на събитието, може да следите на живо #digitalk12 в Twitter.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Boeing неочаквано спря проекта за товарен космически "самолет" Boeing неочаквано спря проекта за товарен космически "самолет"

Въпреки това обаче корпорацията вече е усвоила за целта около 150 млн. долара от щатската изследователска агенция DARPA

28 яну 2020, 367 прочитания

Лондон е на крачка от отхвърляне на натиска от Вашингтон за Huawei Лондон е на крачка от отхвърляне на натиска от Вашингтон за Huawei

Спецслужбите познават как китайската компания работи във Великобритания и смятат, че могат да контролират евентуален риск

27 яну 2020, 664 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
Foxconn затвори един от най-големите си заводи в Китай заради бунт

Компанията прибегна до временната мярка след размирици на близо 2000 работници

Още от Капитал
БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Защо си отиват експертите

Отстраняването на неудобните и неадекватните партийни назначения подменя функцията на държавната администрация

И твойто СУПТО също

Данъчната Наредба Н-18 засегна почти всяка компания в България, като създаде изключително сложна, неясна и скъпа за прилагане регулация. Скоро тя влиза в сила, а хаосът може да се избегне с повече разяснения, а не репресии

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Берлинска ръченица

Електронният артист Стефан Голдман за новаторския си поглед към музиката и защо винаги ще имаме нужда от човека в технологията

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10