Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 24 сеп 2012, 9:00, 6606 прочитания

Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства

Дигиталният маркетинг директор" на Audi в разговор с "Капитал" дни преди презентацията му на DigitalK

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да проучват визуализации с приоритетите на Audi - дизайн, зелени технологии и електромобили.

Голяма част от дигиталните иновации вече намират приложение в колите на компанията. Към момента Audi произвежда автомобили с вграден Wi-Fi хотспот, поддържащ до осем свързани устройства. Друга новост е PhoneBox - отделение, намиращо се между предните две седалки, където човек може да сложи своя телефон и така да подобри значително обхвата си, благодарение на клетъчна антена в колата, свързана с PhoneBox.


Лазери, които следят за препятствия по пътя. Автопилот, който паркира колата след като шофьорът е слязъл. Сензори, които различават цветовете на платното 50 м. пред колата, за да информират за пътен ремонт в близост. Неслучайно това лято Audi откри дигитален шоурум в Лондон, където да демонстрира своите технологии.

"Пред Audi стоят нови предизвикателства. Продуктовото ни портфолио расте по-бързо от капацитета на дистрибуторите ни и много клиенти се преместват в градовете. Audi City е изключително съвременен шоурум във вътрешността на града, където хората ще могат да усетят бранда ни по съвсем различен начин. Идеята е, че Audi скъсява дистанцията с клиентите, както по отношение на локацията, така и на интеракцията. Благодарение на дигитализацията в Audi City можем да покажем пълното си продуктово портфолио и това е чисто нов търговски формат. Освен това като място за срещи в града, шоурумът ще подсили диалога на хората с бранда", разказва Дитер Копицки, директор "Дигитален маркетинг" в компанията.

След по-малко от седмица той ще покаже на DigitalK, технологичната конференция на "Капитал", как мобилните устройства, социалните мрежи и персонализацията ще променят начина, по който гледаме на шофирането днес.



"Една от най-обещаващите дигитални иновации е връзката между колите и интернет. Самите автомобили се превръщат в мобилни устройства. Освен очевидните уеб услуги, които шофьорите могат да ползват, за да се ориентират и да се забавляват, нашите клиенти ще могат да са в непрекъсната връзка с колата си от компютъра или телефона. Информацията, идваща от колата, може да даде работа на нови софтуерни приложения, които да персонализират шофирането. Услугите, които имам предвид, са планиране на маршрута, промяна в настройките на колата и [изговаряне на нови съобщения] във Facebook и Twitter докато карате", обяснява Дитер Копицки.

Освен информация по темата "автомобилите срещат интернет", мениджърът на Audi ще даде практически съвети за управление на връзката с (потенциални) клиенти в интернет.

В избора например между мобилно приложение или сайт Audi преценява критерии като потенциалния обхват, ползваемостта, честотата на употреба, емоционалността и международната наличност.

Според него първостепенен приоритет на компанията е да вдъхновява клиентите със своя бранд и продукти и да ги запознава с практична информация по време на жизнения цикъл на продукта.

Една от разработките на Audi в това отношение е следната интерактивна реклама, която дава възможност на хората с iPad в Бразилия да свалят безплатно списанието на Audi от AppStore.



"Таблетите ни позволяват да зарадваме хората чрез емоционална комуникация. Докосването с пръст е интуитивно, забавно и по-интерактивно", смята Дитер Копицки.

За да чуете и останалите новини от лабораториите на Audi, регистрирайте се на digitalk.capital.bg. Ако не може да присъствате на събитието, може да следите на живо #digitalk12 в Twitter.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Коронавирусът - най-важните въпроси и отговори 18 Коронавирусът - най-важните въпроси и отговори

Основните факти, които трябва да се знаят за глобалната пандемия

30 мар 2020, 50038 прочитания

В София най-слабо засегнат от кризата ще бъде ИКТ секторът 3 В София най-слабо засегнат от кризата ще бъде ИКТ секторът

Брутния вътрешен продукт на столицата може да се свие с 3% през тази година, показва доклад на СОАПИ

28 мар 2020, 4732 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
Foxconn затвори един от най-големите си заводи в Китай заради бунт

Компанията прибегна до временната мярка след размирици на близо 2000 работници

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10