Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства
Дигиталният маркетинг директор" на Audi в разговор с "Капитал" дни преди презентацията му на DigitalK


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да проучват визуализации с приоритетите на Audi - дизайн, зелени технологии и електромобили.
Голяма част от дигиталните иновации вече намират приложение в колите на компанията. Към момента Audi произвежда автомобили с вграден Wi-Fi хотспот, поддържащ до осем свързани устройства. Друга новост е PhoneBox - отделение, намиращо се между предните две седалки, където човек може да сложи своя телефон и така да подобри значително обхвата си, благодарение на клетъчна антена в колата, свързана с PhoneBox.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
"Самите автомобили се превръщат в мобилни устройства. "
Най-малоумното изказване на годината. Да беше казал "превръщат се колата на Батман" или нещо подобно, все едно до момента автомобилите са били немобилни.....
...а тук с огромни напъни карат водачите да минат на ГТП. Както са я подкарали, някой ден лимузините на Audi ще се сервизират от Мteл, Globul, Vivacom - разбира се ако тези оператори още ги има...
:-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.