Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства
Дигиталният маркетинг директор" на Audi в разговор с "Капитал" дни преди презентацията му на DigitalK


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да проучват визуализации с приоритетите на Audi - дизайн, зелени технологии и електромобили.
Голяма част от дигиталните иновации вече намират приложение в колите на компанията. Към момента Audi произвежда автомобили с вграден Wi-Fi хотспот, поддържащ до осем свързани устройства. Друга новост е PhoneBox - отделение, намиращо се между предните две седалки, където човек може да сложи своя телефон и така да подобри значително обхвата си, благодарение на клетъчна антена в колата, свързана с PhoneBox.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
"Самите автомобили се превръщат в мобилни устройства. "
Най-малоумното изказване на годината. Да беше казал "превръщат се колата на Батман" или нещо подобно, все едно до момента автомобилите са били немобилни.....
...а тук с огромни напъни карат водачите да минат на ГТП. Както са я подкарали, някой ден лимузините на Audi ще се сервизират от Мteл, Globul, Vivacom - разбира се ако тези оператори още ги има...
:-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход