Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 сеп 2012, 16:39, 3234 прочитания

Digital|K на втора степен

Дигиталната конференция на "Капитал" ще разгледа как новите технологии променят потребителите и бизнес средата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Дигиталните технологии променят не само потребителите, но и начина, по който се създава и развива бизнес. Възможностите, които те разкриват пред предприемачите, са необятни и ще са във фокуса на тазгодишната конференция Digital|K 2012, която ще се проведе днес в Народния театър.

Да промениш бизнеса


Първият панел е посветен именно на това как новите ИТ възможности преобръщат идеята за създаване на бизнес модели в цели сектори. Водещият лектор е Джон Брадфорд от европейския акселератор за технологични инвестиции Springboard и съосновател на фонда Eleven. Той отговаря на въпроса на "Капитал Daily": "Възможно ли е да бъдат създадени световни брандове в Югоизточна Европа?", по следния начин:


"Глобалните марки идват само от невероятни продукти и от основатели, които имат амбицията да променят света." Според него, за да се превърне София в регионален технологичен център подобно на Берлин, трябва местните предприемачи да поемат инициативата и да създадат отворена, подкрепяща и готова за сътрудничества среда.

Заедно с Брадфорд в първия панел ще участват още Бен Барокас, генерален мениджър "Развитие на пазара на банерна реклама" на Google, както и Любен Белов – съосновател на LAUNCHub, и др.

Иновативни промени



Иновациите са важна част за развитието на бизнеса и затова те са централна тема във втория панел. Първият участник е проф. Пол Кюин-Хайт, който ще разясни какво е нужно на един човек да бъде предприемач, особено предвид динамичната среда, в която живеем в момента. Един от сегментите, който започва бавно, но славно да се променя, е сферата на разплащанията. Потребителите все повече преминават към електронни разплащания и онлайн търговия. За тази промяна и каква е тенденцията в региона ще разкаже Никос Кабанопулос, вицепрезидент на компанията за финансови услуги "Visa Европа".

Същевременно революцията при смартфоните свали от лидерското място Nokia. Компанията обаче продължава да таи амбиции да върне позагубените си позиции, като намеренията й ще бъдат презентирани от Веса Ютила, който е директор продуктов маркетинг на Nokia.

Третият панел е посветен на пренасянето на дигиталните технологии в сферата на маркетинга. Лекторите ще споделят какви са добрите практики при създаването и поддържането на онлайн общности. Гостите са директори във водещи онлайн маркетинг компании като Том Еслингер от Saatchi&Saatchi и ръководители на маркетинг отдели на брандове като Puma и Audi.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Коронавирусът - най-важните въпроси и отговори 18 Коронавирусът - най-важните въпроси и отговори

Основните факти, които трябва да се знаят за глобалната пандемия

30 мар 2020, 44838 прочитания

В София най-слабо засегнат от кризата ще бъде ИКТ секторът 3 В София най-слабо засегнат от кризата ще бъде ИКТ секторът

Брутния вътрешен продукт на столицата може да се свие с 3% през тази година, показва доклад на СОАПИ

28 мар 2020, 3850 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
DigitalK 2012: Европейските предприемачи не трябва да се страхуват от провала

Знанията, а не инвестираните пари, са най-важният фактор за успеха, смятат участниците в първия дискусионен панел на конференцията

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Защо се бавим с бързите тестове

Националният кризисен щаб и премиерът са абсолютно против използването им в България

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10