Digital|K на втора степен
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Digital|K на втора степен

Digital|K на втора степен

Дигиталната конференция на "Капитал" ще разгледа как новите технологии променят потребителите и бизнес средата

Юлиян Арнаудов
3334 прочитания

© НАДЕЖДА ЧИПЕВА


Дигиталните технологии променят не само потребителите, но и начина, по който се създава и развива бизнес. Възможностите, които те разкриват пред предприемачите, са необятни и ще са във фокуса на тазгодишната конференция Digital|K 2012, която ще се проведе днес в Народния театър.

Да промениш бизнеса

Първият панел е посветен именно на това как новите ИТ възможности преобръщат идеята за създаване на бизнес модели в цели сектори. Водещият лектор е Джон Брадфорд от европейския акселератор за технологични инвестиции Springboard и съосновател на фонда Eleven. Той отговаря на въпроса на "Капитал Daily": "Възможно ли е да бъдат създадени световни брандове в Югоизточна Европа?", по следния начин:

"Глобалните марки идват само от невероятни продукти и от основатели, които имат амбицията да променят света." Според него, за да се превърне София в регионален технологичен център подобно на Берлин, трябва местните предприемачи да поемат инициативата и да създадат отворена, подкрепяща и готова за сътрудничества среда.

Заедно с Брадфорд в първия панел ще участват още Бен Барокас, генерален мениджър "Развитие на пазара на банерна реклама" на Google, както и Любен Белов – съосновател на LAUNCHub, и др.

Иновативни промени

Иновациите са важна част за развитието на бизнеса и затова те са централна тема във втория панел. Първият участник е проф. Пол Кюин-Хайт, който ще разясни какво е нужно на един човек да бъде предприемач, особено предвид динамичната среда, в която живеем в момента. Един от сегментите, който започва бавно, но славно да се променя, е сферата на разплащанията. Потребителите все повече преминават към електронни разплащания и онлайн търговия. За тази промяна и каква е тенденцията в региона ще разкаже Никос Кабанопулос, вицепрезидент на компанията за финансови услуги "Visa Европа".

Същевременно революцията при смартфоните свали от лидерското място Nokia. Компанията обаче продължава да таи амбиции да върне позагубените си позиции, като намеренията й ще бъдат презентирани от Веса Ютила, който е директор продуктов маркетинг на Nokia.

Третият панел е посветен на пренасянето на дигиталните технологии в сферата на маркетинга. Лекторите ще споделят какви са добрите практики при създаването и поддържането на онлайн общности. Гостите са директори във водещи онлайн маркетинг компании като Том Еслингер от Saatchi&Saatchi и ръководители на маркетинг отдели на брандове като Puma и Audi.

Дигиталните технологии променят не само потребителите, но и начина, по който се създава и развива бизнес. Възможностите, които те разкриват пред предприемачите, са необятни и ще са във фокуса на тазгодишната конференция Digital|K 2012, която ще се проведе днес в Народния театър.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK