С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 сеп 2012, 16:39, 3205 прочитания

Digital|K на втора степен

Дигиталната конференция на "Капитал" ще разгледа как новите технологии променят потребителите и бизнес средата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Дигиталните технологии променят не само потребителите, но и начина, по който се създава и развива бизнес. Възможностите, които те разкриват пред предприемачите, са необятни и ще са във фокуса на тазгодишната конференция Digital|K 2012, която ще се проведе днес в Народния театър.

Да промениш бизнеса


Първият панел е посветен именно на това как новите ИТ възможности преобръщат идеята за създаване на бизнес модели в цели сектори. Водещият лектор е Джон Брадфорд от европейския акселератор за технологични инвестиции Springboard и съосновател на фонда Eleven. Той отговаря на въпроса на "Капитал Daily": "Възможно ли е да бъдат създадени световни брандове в Югоизточна Европа?", по следния начин:


"Глобалните марки идват само от невероятни продукти и от основатели, които имат амбицията да променят света." Според него, за да се превърне София в регионален технологичен център подобно на Берлин, трябва местните предприемачи да поемат инициативата и да създадат отворена, подкрепяща и готова за сътрудничества среда.

Заедно с Брадфорд в първия панел ще участват още Бен Барокас, генерален мениджър "Развитие на пазара на банерна реклама" на Google, както и Любен Белов – съосновател на LAUNCHub, и др.

Иновативни промени



Иновациите са важна част за развитието на бизнеса и затова те са централна тема във втория панел. Първият участник е проф. Пол Кюин-Хайт, който ще разясни какво е нужно на един човек да бъде предприемач, особено предвид динамичната среда, в която живеем в момента. Един от сегментите, който започва бавно, но славно да се променя, е сферата на разплащанията. Потребителите все повече преминават към електронни разплащания и онлайн търговия. За тази промяна и каква е тенденцията в региона ще разкаже Никос Кабанопулос, вицепрезидент на компанията за финансови услуги "Visa Европа".

Същевременно революцията при смартфоните свали от лидерското място Nokia. Компанията обаче продължава да таи амбиции да върне позагубените си позиции, като намеренията й ще бъдат презентирани от Веса Ютила, който е директор продуктов маркетинг на Nokia.

Третият панел е посветен на пренасянето на дигиталните технологии в сферата на маркетинга. Лекторите ще споделят какви са добрите практики при създаването и поддържането на онлайн общности. Гостите са директори във водещи онлайн маркетинг компании като Том Еслингер от Saatchi&Saatchi и ръководители на маркетинг отдели на брандове като Puma и Audi.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Гледайте как SpaceX взривява "пътническа" ракета на живо (обновена) 1 Гледайте как SpaceX взривява "пътническа" ракета на живо (обновена)

Първите частни астронавти проведоха "суха тренировка" преди финалния авариен тест на капсулата Crew Dragon днес

18 яну 2020, 3471 прочитания

Дигитални модели Дигитални модели

17 яну 2020, 1206 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
DigitalK 2012: Европейските предприемачи не трябва да се страхуват от провала

Знанията, а не инвестираните пари, са най-важният фактор за успеха, смятат участниците в първия дискусионен панел на конференцията

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

В търсене на новия FAANG

Технологичните гиганти ще останат доминантен фактор на пазарите, но наред с тях в потенциални кандидати за фаворити на инвесторите могат да се превърнат и редица зелени компании

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10