Новият брой: Накъде след вота
Close

Уроците от DigitalK

Някои от най-важните неща, които споделиха участниците в дигиталната конференция на "Капитал"

В Европа бизнес-провалът е стигма. В САЩ той се възприема като натрупан ценен опит.
В Европа бизнес-провалът е стигма. В САЩ той се възприема като натрупан ценен опит.
В Европа бизнес-провалът е стигма. В САЩ той се възприема като натрупан ценен опит.    ©  Надежда Чипева
В Европа бизнес-провалът е стигма. В САЩ той се възприема като натрупан ценен опит.    ©  Надежда Чипева

Къде се намира пресечната точка между визията на технологичните гиганти, които искат да лансират продуктите и услугите на бъдещето, на специалистите по маркетинг и реклама, които учат бизнеса как да продава по-добре, и на рисковите инвеститори, които се опитват да подкрепят финансово "правилните" стартиращи компании...? Най-общо казано, това беше темата, която събра близо 700 души в Народния театър в София по време на втората конференция Digital|K, организирана от в. "Капитал". Форумът имаше нелеката задача да накара хора от три коренно различни бранша, ако не да заговорят на един език, поне да потърсят правилния преводач помежду си. Събитието даде възможност на хора от рекламния бизнес, предприемачи и IT експерти за момент да натиснат копчето за пауза, да поемат дълбоко въздух и да погледнат дигиталната тема от малко по-различна, глобална перспектива.

Ето и някои от идеите, лансирани от участниците в Digital|K.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    patchev avatar :-|
    HXP
    • - 2
    • + 1

    Ако наистина това е есенциална извадка от конференцията, то в никакъв случай не е казано нещо кой знае какво, просто е по-синтезирано.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал