Мобилно разплащане с вкус на кафе
Партньорство между Square и Starbucks ще позволи на потребителите в 7000 кафенета в САЩ да плащат сметките си чрез мобилните си устройства
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Мобилното разплащане е гореща тема в технологичния свят вече цяла петилетка. Въпреки това напредъкът в тази сфера е пренебрежимо малък на фона на тоновете виртуално мастило, което се изля по въпроса из страниците на всички водещи онлайн издания. Основните проблеми пред налагането на новия метод за плащане се крие в съществуването на прекалено много алтернативи и невъзможността да се изработят общи стандарти, които да положат основата на бърз и безболезнен потребителски прием.
Компанията Square, която е един от пионерите в сферата на мобилните разплащания в САЩ и света, обаче е на път да промени това чрез своето партньорство с гиганта Starbucks. По силата на договорка между двете организации през следващия месец потребителите на 7000 кафенета от веригата Starbucks ще могат да заплащат за своето капучино чрез мобилно устройство. Това е едно от най-големите партньорства от този тип, реализирани до момента. Още в понеделник от Square се похвалиха, че те ще отговарят за всички плащания с кредитни и дебитни карти в 7000 обекта на Starbucks.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Да направиш мобилният си телефон ПОС-устройство :) супер :)
Ех сега айюзрите ще се пръснат от яд, че посетилите с Нокия 920 ще могат да плащат през телефона, а те не! И понеже Старбъкс е най-снобското заведение, то предстои да гледаме големи драми!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.