eBay става директен конкурент на Groupon
Компанията започна тестове на услуга за локални промоции


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Компанията за онлайн аукциони eBay започна първите проби на услуга за локални промоции, които ще я направят пряк конкурент на Groupon. Услугата вече се тества в Сан Франциско, Лос Анджелис и Вашингтон, съобщи агенция Reuters.
Официалното й име е eBay Lifestyle Deals и ще съдържа промоционални оферти, които ще важат ограничен период от време и само в конкретни региони.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Разчитат на милиардните си данни за потребителите! Няма друга компания в света,която да има толкова изчерпателни данни за клиентите, каквито имат eBay!
До коментар [#1] от "milena_82":
Има, има. Даже и с повече разполагаеми данни. Казва се Амазон.
Само за справка - eBay имат около 137 млн. потребители, Amazon - около 180 милиона. И имат най-съвършената система за препоръчване на артикули в света, която е базирана именно на потребителските навици на клиентите им.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.