Пазарът на таблети расте с над 50%

Според доклад на IDC Apple все още доминира, но отчита спад в пазарния си дял за сметка на конкурентите, залагащи на операционната система Android

Apple вярва, че новият iPad Mini ще се продава добре по време на предстоящите Коледни празници.
Apple вярва, че новият iPad Mini ще се продава добре по време на предстоящите Коледни празници.
Apple вярва, че новият iPad Mini ще се продава добре по време на предстоящите Коледни празници.    ©  Yuriko Nakao
Apple вярва, че новият iPad Mini ще се продава добре по време на предстоящите Коледни празници.    ©  Yuriko Nakao

Таблет компютрите вече са неизменна част от обкръжението на съвременния човек. Силната конкуренция между основните производители на мобилните устройства доведе до спад в цените и голямо разнообразие на размери и характеристики през последните 12 месеца. Това се отразява и на реализираната продукция, сочи доклад на анализаторската компания IDC. Според нея през третото тримесечие на 2012 г. в света са били продадени 27.8 млн. таблета, което е ръст с близо 50% спрямо същия период година по-рано и 7% повишение спрямо предишното тримесечие.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар