Yahoo и Samsung обявиха ново партньорство
Двете компании ще атакуват пазара на интерактивна телевизия, обединявайки телевизорите Smart TV с платформата ConnectedTV


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Телевизията има нужда от промяна. Всички знаят това, но крачките, с които тя се случва, изглеждат не достатъчно големи. Поне за сега. Корейският производител на телевизори Samsung и американската интернет компания Yahoo обаче смятат да се опитат да променят това чрез ново партньорство помежду си. Чрез него двете компании ще се опитат да постигнат синергия между телевизорите от ново поколение на Samsung – Smart TV и услугата за интерактивно съдържание на Yahoo – ConnectedTV, съобщи технологичният сайт Engadget.
Пазарът на "свързани телевизори" се очаква да расте значително през следващите 5 години. Според доклад на анализаторите от Juniper Research през 2017 г. той ще достигне кумулативно до 650 млн. броя. По същото време приходите в индустрията ще преминат $60 млрд. на година, прогнозират още от Juniper. За сравнение към края на 2012 те ще са около $25 млрд. Поради високите очаквания за растеж на този пазар големите технологични, интернет и телевизионни компании се опитват да намерят своето място на него.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
"Когато зрителите гледат телевизионно шоу или реклама, ще виждат на екраните си и допълнително съдържание, което е релевантно към това, което тече на екраните им в момента."
Това съм го правил преди 5 години в един "Proof of concept" проект :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.