Bank of America навлиза на пазара за мобилни разплащания
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Bank of America навлиза на пазара за мобилни разплащания

Reuters

Bank of America навлиза на пазара за мобилни разплащания

Новата услуга ще влезе в пряка конкуренция със Square, PayPay и Groupon.

3464 прочитания

Reuters

© Reuters


Bank of America е поредният играч, които навлиза на разрастващия се пазар за дигитални разплащания. Принципът на услугата Mobile Pay on Demand е пряко взаимстван от технологията на конкурента и лидер при мобилните разплащания в момента – Square.

Финансовите транзакции ще се извършват чрез специално устройство, което се прикрепя към смартфона или таблета. То работи в комбинация със софтуерно приложение, чиито версии ще бъдат предлагани за мобилните платформи Android и IOS.

Услугата за мобилни разплащаният на Bank of America ще започне да се предлага от 3 декември. Хардуерното устройство, както и прилежащият софтуер ще се разпространяват безплатно, уточнява технологичното издание AllThings D.

Bank of America ще начислява комисион в размер на 2.7% от стойността на покупката за всяка осъществена чрез Mobile Pay on Demand транзакция. За сравнение таксата чрез Square е 2.75 на сто.

За момента услугата Square е най-популярната на пазара за мобилни разплащания, отчитайки около 8 млн. транзакции на година. Въпреки това преднината на услугата не попречи на редица други играчи да навлязат на пазара през последните месеци. Списъкът на подобните услуги включва PayPal на интернет аукциона eBay, Groupon, Pay Anywhere и др.

В тази връзка вицепрезидента по стратегиите на Bank of America Тревър Рубел смята, че тяхната услуга за разплащания има основна преднина пред конкурентите си главно заради утвърденото име на банката, съобщи All Things D.

От друга страна, банката вече има изградена връзка с малки и средни бизнеси, които не разполагат с терминали за разплащания, защото продажбите им не оправдават наличието на такова устройство или о защото работят в движение. Рубел смята, че новата услуга ще бъде от голяма полза за шофьори на таксиметрови автомобили или пък доставчици.

Допълнително Bank of America ще предложи безплатен едногодишен абонамент за маркетинговата си платформа за всички малки и средни бизнеси, които се съгласят да поддържат услугата Mobile Pay on Demand. Въпросната платформа позволява на собствениците на бизнес да създадат собствена интернет страница и да предложат специални оферти, купони и отстъпки, подобно на Groupon. В последствие офертите могат да бъдат публикувани в популярни интернет страници катo тези на Twitter, Facebook, 8coupons.com и други.

Bank of America е поредният играч, които навлиза на разрастващия се пазар за дигитални разплащания. Принципът на услугата Mobile Pay on Demand е пряко взаимстван от технологията на конкурента и лидер при мобилните разплащания в момента – Square.

Финансовите транзакции ще се извършват чрез специално устройство, което се прикрепя към смартфона или таблета. То работи в комбинация със софтуерно приложение, чиито версии ще бъдат предлагани за мобилните платформи Android и IOS.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK