

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Когато през пролетта на тази година Google изуми технологичния свят със своята революционна концепция под кодовото наименование Glass, всички едновременно си отдъхнаха и си казаха, че най-голямата онлайн компания все още носи в себе си духа на иновациите. Технологията комбинира в себе си възможностите на дигиталните очила и добавената реалност, размивайки границите между виртуалния и физическия свят. Чрез Google Glass всеки ще може да споделя снимки, да сърфира из интернет или дори да води видеоразговори, без дори да докосва своето мобилно устройство. И ще е способен да прави това, докато същите тези виртуални очила му показват всевъзможна информация за обектите около него.
Интернет гигантът обяви, че планира да пусне устройството за свободна продажба най-късно до 2014 г. Всъщност обаче Google не е пионер в тази област, макар и именно неговият продукт да взриви масовия интерес към тази технология. Някои компании от години се опитват да създават и продават подобна техника. Една от тях вече има готов отговор на Google Glass, а друга разработва своето алтернативно приложение.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Аз съм все пак за анонимността,принцип.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.