Стани (почти) киборг

Интелигентните аксесоари, вградени в облеклото ни, са следващата голяма бизнес цел на технологичните гиганти

Ако вярвате, че когато си купите iPhone, вече сте в крак с новите технологии, вероятно сте проспали последните пет години. През това време умните телефони извървяха дългия път от последен писък на модата до почти досадна част от пейзажа. Масовото навлизане на таблетите и електронните четци отчасти засити глада за нещо качествено ново, но и те вече не будят сериозна възхита.

Технологичните фенове, които в момента са авангарда на потребителското общество, видимо имат нужда от нова провокация. Надеждите в момента са насочени изцяло към производителите на устройства, които се "носят" (Wearable Technologies) - дрехи, очила, часовници, гривни и други. Приспособленията, които идват под формата на дрехи и аксесоари, се очертават като следващия сериозен източник на иновации и приходи за технологичните корпорации. На нисък старт в това състезание вече са гиганти като Google и Apple, а Microsoft и Facebook следят изкъсо всеки ход на конкуренцията. 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал