Летящи пратки
Google експериментално навлиза в електронната търговия като предлага супербързи доставки
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
За много хора (включително и за мен) ежедневното пазаруване на храна и продукти за къщата е едно от най-досадните занимания. Нещо като посещаването на нов търговски център (a.k.a. Mall) в деня на откриването му. Очевидно този проблем съществува не само по нашите географски ширини, а навсякъде по света. Доказателство за това е новата инициатива на интернет гиганта Google, която тестово ще работи в няколко области на щата Калифорния. Услугата се казва Shopping Express и удря право в сърцето най-големия проблем на пазаруващите онлайн. А именно досадното очакване на поръчаната стока и сложните уточнявания с куриера кога точно тя ще се материализира пред входната ви врата, така че и вие да сте там по същото време.
Интернет компанията работи от известно време върху подобно решение, но досега информацията по темата беше изключително оскъдна. В началото на април обаче изтекоха малко повече подробности и започна реалното й тестване. Засега е сигурно, че Shopping Express ще е пряк конкурент на Amazon Prime и Postmates, които работят на територията на САЩ. Двете компании предлагат доставка в рамките на същия ден или най-късно на следващия срещу еднократна такса или абонамент.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
За стандартни неща - полуфабрикати - това е добре. Но май не е много добре за зеленчуци, плодове, прясно месо и т.н.
Но ... явно си има пазар и за такава услуга.
Интересно, как точно решават проблема с точното време за доставка, при опции за доставка "между 10 и 2" и "по всяко време???
Такъв принцип действа от години в България - с определяне на точен час или часови диапазон за доставка, без такси и абонаменти.
В Япония стартираха още по-бърза доставка на обикновени хранителни продукти. Докато чакаш в метрото, си поръчваш продуктите от автомат (виждаш продуктите) и ги плащаш, но ги получаваш на изхода на твоята станция. Така хем оползотворяваш времето за чакане, хем не се налага да пътуваш с покупките в час пик, хем си спестяваш ходенето в класически магазин...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.