Да префасонираме Facebook

Социалната мрежа отново прави редизайн, този път за да категоризира по-добре потребителските интереси

Характерният Like бутон вече не е от толкова първостепенно значение за Facebook
Характерният Like бутон вече не е от толкова първостепенно значение за Facebook
Характерният Like бутон вече не е от толкова първостепенно значение за Facebook    ©  JUMANA EL HELOUEH
Характерният Like бутон вече не е от толкова първостепенно значение за Facebook    ©  JUMANA EL HELOUEH

Всяка голяма промяна в интерфейса на Facebook винаги е посрещана на нож от потребителите. Само преди около година социалната мрежа наложи новия облик на личните страници, който носеше името Timeline. Новата тогава концепция на Facebook предефинира почти изцяло начина, по който тя представя потребителите си пред света. Тя включваше пълен редизайн на профилната страница и се опитваше да пресъздаде хронологична картина на живота на хората в социалната мрежа. В нея се включват както последната активност на потребителя, така и най-важните моменти от "живота" на профила му, започвайки с рождената дата, през връзките в гимназията, завършването на университет и т.н. Точно така – човек вече може да сподели бебешките си снимки, кадрите от абитуриентския си бал и сватбата си и да ги постави на съответното правилно от хронологична гледна точка място на профила си.

Timeline обаче предизвика доста противоречива реакция сред потребителите на социалната мрежа. Той разбърка цялата дейност на профила, разполагайки я на почти случаен принцип в две колони, които непрекъснато се местят от лява в дясна. Затова година по-късно Марк Зукърбърг и неговият екип очевидно са решили да внесат малко ред в хаоса и да направят поредният редизайн на профилните страници.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити
    • + 11

    Крайно време е някой наистина да вземе да префасонира тази скучна социална мрежа, че тя и без това само за клюки става и за реклама.

    Нередност?
  • 2
    euronymous avatar :-|
    Euronymous
    • + 7

    За 3 дена 2 ъпдейта за iOS вече взе да писва

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 3
    mart.in avatar :-(
    mart.in
    • + 6

    Ааааа! Аман вече от префасониране! Всеки ден като понеча да вляза се чудя дали изобщо ще се ориентирам!

    Нередност?
  • 4
    hm avatar :-|
    хм

    т.е. "социалната мрежа" все повече променя визията си в посока "рекламната мрежа"

    Нередност?
Нов коментар