Стратегия на успеха

DigitalK 2013 ще разкрие как хората с идеи могат да осъществят голямата си цел

Развитието на една млада компания преминава през няколко етапа. След първоначалното оформяне на идеята следва намиране на финансиране и започване на работа. Бавно, но сигурно идва и последният етап - продаването на компанията. Нека бъдем честни. Голямата цел на почти всички фирми не е да променят света, нито да го правят кой знае колко по-добро място за живеене. Основната цел е успешното развитие на бизнеса и възвръщането на вложените в него средства, което може да бъде определено като своеобразна наука. Обикновено науките са сложни за разбиране, но посетителите на конференцията DigitalK 2013 ще имат възможността да получат важните и ценни знания за Голямата цел на достъпен език.

Това ще се случи по време на третата сесия на конференцията, която се организира от "Капитал" и NEVEQ и ще се проведе на 3 юни т.г. в Народния театър "Иван Вазов". Темата е максимално конкретна -  "Голямата цел - стратегии за продажба". За да се достигне до този момент обаче, има много работа. Затова в никакъв случай компанията не трябва да бъде оставяна на произвола на съдбата или да се разчита само на добрия продукт и/или маркетинг, които да извършат по-голямата част от работата и да вдигнат приходите й до небесата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар