Стратегия на успеха
DigitalK 2013 ще разкрие как хората с идеи могат да осъществят голямата си цел
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Развитието на една млада компания преминава през няколко етапа. След първоначалното оформяне на идеята следва намиране на финансиране и започване на работа. Бавно, но сигурно идва и последният етап - продаването на компанията. Нека бъдем честни. Голямата цел на почти всички фирми не е да променят света, нито да го правят кой знае колко по-добро място за живеене. Основната цел е успешното развитие на бизнеса и възвръщането на вложените в него средства, което може да бъде определено като своеобразна наука. Обикновено науките са сложни за разбиране, но посетителите на конференцията DigitalK 2013 ще имат възможността да получат важните и ценни знания за Голямата цел на достъпен език.
Това ще се случи по време на третата сесия на конференцията, която се организира от "Капитал" и NEVEQ и ще се проведе на 3 юни т.г. в Народния театър "Иван Вазов". Темата е максимално конкретна - "Голямата цел - стратегии за продажба". За да се достигне до този момент обаче, има много работа. Затова в никакъв случай компанията не трябва да бъде оставяна на произвола на съдбата или да се разчита само на добрия продукт и/или маркетинг, които да извършат по-голямата част от работата и да вдигнат приходите й до небесата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход