Digital|K 2013: Оставете на потребителите да създадат брандинга

Вторият панел на конференцията отговори на въпроса как можеш да превърнеш своя бизнес в глобален бранд

"Рекламата, която ви показах, не ни костваше нито долар, само времето, което вложихме в монтажа. Реалната й стойност обаче сигурно е милион долара - дори само за да отидеш и да снимаш на всички тези локации." Така Крис Линдланд, изпълнителен директор на betabrand, започна представянето си на втория панел на Digital|K. Крис е един от основателите на онлайн магазин за дрехи, който прилага особен подход към маркетинга и брандинга - той се създава от клиентите на компанията. За това и видеото, което показва как неговите дрехи се носят от парапланеристи и гмуркачи на места като Колорадо и Катманду, му е излязло практически безплатно. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар