Digital|K 2013: Оставете на потребителите да създадат брандинга
Вторият панел на конференцията отговори на въпроса как можеш да превърнеш своя бизнес в глобален бранд
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Рекламата, която ви показах, не ни костваше нито долар, само времето, което вложихме в монтажа. Реалната й стойност обаче сигурно е милион долара - дори само за да отидеш и да снимаш на всички тези локации." Така Крис Линдланд, изпълнителен директор на betabrand, започна представянето си на втория панел на Digital|K. Крис е един от основателите на онлайн магазин за дрехи, който прилага особен подход към маркетинга и брандинга - той се създава от клиентите на компанията. За това и видеото, което показва как неговите дрехи се носят от парапланеристи и гмуркачи на места като Колорадо и Катманду, му е излязло практически безплатно.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход