Мобилни таксиметрови звезди

Мобилно приложение се опитва да промени бизнес модела на таксиметровите компании

"До скоро поръчването на такси беше анонимна услуга – качвате се в колата на улицата или се свързвате с диспечер, който само ви предоставя номер на автомобила", коментира Атанас Шарков, съосновател на мрежата.
"До скоро поръчването на такси беше анонимна услуга – качвате се в колата на улицата или се свързвате с диспечер, който само ви предоставя номер на автомобила", коментира Атанас Шарков, съосновател на мрежата.
"До скоро поръчването на такси беше анонимна услуга – качвате се в колата на улицата или се свързвате с диспечер, който само ви предоставя номер на автомобила", коментира Атанас Шарков, съосновател на мрежата.    ©  OMG Mobile
"До скоро поръчването на такси беше анонимна услуга – качвате се в колата на улицата или се свързвате с диспечер, който само ви предоставя номер на автомобила", коментира Атанас Шарков, съосновател на мрежата.    ©  OMG Mobile

Българската софтуерна компания OMG Mobile пусна първата интернет базирана мрежа за таксиметрови компании в страната, която позволява на клиентите да поръчват такси, да избират и оценяват шофьора, без да е нужно да се свързват с диспечер. Мрежата се нарича Taxistars и комбинира в себе си онлайн платформа за управление и мобилно приложение за iOS и Android. Тя е отворена и всички таксиметрови компании могат да предложат на своите клиенти да поръчват коли през нея.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rossen.russinov avatar :-|
    Rossen Russinov
    • - 1
    • + 19

    Успех на услугата!
    Ще я тествам в София през август...

    Нередност?
  • 2
    gost22 avatar :-|
    gost22
    • - 2
    • + 9

    "Същото могат да направят и компаниите, които могат да оценяват клиентите си в зависимост от прекъснатите повиквания или друго некоректно поведение."
    Това намирисва: Значи може да откажат услуга, ако не им хареса клиента? Нещо като "За гаража съм!" но в мобилен вариант.

    Нередност?
  • 3
    sinergy avatar :-|
    Sinergy
    • + 12

    До коментар [#2] от "gost22":

    Не е толкова страшно - ако си редовен клиент ще те водят на отчет и ще се опитат по всякакъв начин да ти намерят кола. Ако обаче си викал кола и си я отказвал или не си се появявал на няколко пъти, то тогава не си най-предпочитаният клиент. Напълно нормален подход, от който печелят и двете страни.

    Доколкото знам подобно отношение към клиентите имаше във Варна още преди 5 години. До Пловдив не знам да е стигнало и някоя компания да оценява така клиентите си. Някой да сподели за София и другите градове.

    Нередност?
  • Андерсен
    • - 2
    • + 10

    Потребителите с Windows Phone са пренебрегнати?

    Нередност?
  • 5
    gost22 avatar :-|
    gost22
    • - 1
    • + 10

    До коментар [#3] от "Sinergy":
    Да, заради това като звънна и искам да дойде определен шофьор (защото ми харесва обслужването му), ми обясняват, че нямам право да избирам и "който поеме поръчката". Добре, че шофьорите също си имат "служебен номер" — звъниш и се уговаряш директно.

    Нередност?
  • 6
    datamode avatar :-P
    Boyan Kabakchiev
    • - 2
    • + 1

    До коментар [#4] от "Yanko":

    те са пренепрегнати винаги и от всякъде :)

    относно услугата. веднага ще я тествам.

    Нередност?
  • 7
    stoicho avatar :-|
    stoicho
    • - 2
    • + 2

    що не го намирам това приложение в App Store?

    Нередност?
  • 8
    sulio_parvi avatar :-|
    sulio_parvi
    • - 1
    • + 6

    interesno,kolko struva tazi reklamna statia?

    Нередност?
  • 9
    m37_unseen avatar :-|
    M37_Unseen
    • - 1

    Страхотна идея несъмнено.

    Нередност?
  • 10
    m.elcheva avatar :-|
    m.elcheva
    • - 1
    • + 1

    Здравейте, аз съм бивша диспечер в водеща таксиметрова компания в Б-с, и искам да отговоря на няколко коментара.
    И сега таксиметровите шофьори отказват до вземат определени поръчки. Нищо,че обажданията минават през диспечер.
    Много от шофьорите не са коректни( мръсни коли, мърляв външен вид, лоши обноски), но мен ме задължават да давам поръчки и на такива шофьори. Не е разрешено в нашата компания клиента да си избира шофьора и кола.
    Сага с това приложение смятам, че нещата ще се подобрят. Шофьорите ще са по стриктни и ще се борят за клиентите, а клиентите ще си чакат таксито и няма да правят вързалки.
    Колкото по - голяма прозрачност има толкова повече ще се подобри обслужването. Качествените таксите ще имат повече работа, а мърльовците, или ще влезнат в част или ще отпаднат от играта.
    Диспечерите ще спрат да крещят на клиентите, а ще гледат да ги привлекат повече клиенти, клиентите ще а по- стриктни и търпеливи и учтиви.
    Всичко ще е по- добре. Всеки ще си намери майстора, както се казва!
    Искам само да има и приложение за Уиндоус 8.
    Успех!

    Нередност?
Нов коментар