Под повърхността на Surface
Microsoft залага на ново поколение хардуер, за да превърне своите таблети в предпочитан избор


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Софтуерният гигант Microsoft има афинитет към таблетите от много години. Още през 2000 г. компанията показва първия си прототип на подобно устройство, много преди Apple да се захванат със своя iPad. През 2008 г. започва разработката и на модела Courier, която обаче безславно приключва през 2010 г. Въпреки това през цялото време основателят на компанията Бил Гейтс продължава да е твърдо убеден в предимствата на таблетите и нееднократно обявява, че тези устройства са част от бъдещето на технологичния бранш.
Затова преди около година Microsoft съвсем закономерно обяви, че отново ще навлезе в този сегмент. Този път с два таблета – Surface Pro и Surface RT. На хартия и двете устройства изглеждаха доста примамливо и дори предизвикаха смут сред производителите на компютри (като например Acer), които са дългогодишни партньори на компанията. Други като Dell обаче приветстваха решението на софтуерния гигант и го изтълкуваха като стимул за създаване на по-добри интелигентни устройства.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове