Amazon обновява таблетите си
Компанията на Джеф Безос продължава да следва стратегията си и предлага субсидирани евтини устройства, насочени към онлайн търговията


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Дълго време Amazon бе известна най-вече със своя онлайн хипермаркет, който в момента на практика предлага почти всичко. Постепенно обаче компанията, основана от ексцентричния милиардер Джеф Безос, започна да разширява бизнеса си в най-различни сфери, например облачните услуги. Тя стана и един от основните играчи в сегмента на електронните четци с Kindle устройствата си. През последните няколко години пък компанията се наложи и като един от пионерите на пазара на компактни таблети, които се наредиха сред предпочитаните продуктови категории за много потребители.
Една от основните заслуги за това бе дръзката стратегия на Amazon. Компанията продава нейните Kindle Fire таблети на максимално ниски цени, колкото да покрие производствените си разходи. За да генерира печалба, тя разчита, че потребителите ще използват нейните множество онлайн услуги чрез устройствата. Това за пореден път бе потвърдено от изпълнителния директор на Amazon Джеф Безос в интервю за онлайн изданието Engadget, малко преди да демонстрира новите таблети на компанията. Безос ги определя като един от "трите опорни стълба на нашата бизнес стратегия с устройства".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
За нищо не стават таблетите на Amazon. Когато се браузва с тях в интернет, те автоматично започват да изпращат "отчети", към Amazon, което OPERA не допуска. Следствието от това, е че се забавя интернета.
Публикувано през m.capital.bg
Безос има няколко доста свежи идеи за това "за какво му е на потребителя да купи тая пръчка". Предполагам че те ще се развият в бъдеще (а може и някои да отпаднат), но определено това е потребителски ориентиран подход !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.