Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 25 сеп 2013, 18:03, 6120 прочитания

Amazon обновява таблетите си

Компанията на Джеф Безос продължава да следва стратегията си и предлага субсидирани евтини устройства, насочени към онлайн търговията

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


Дълго време Amazon бе известна най-вече със своя онлайн хипермаркет, който в момента на практика предлага почти всичко. Постепенно обаче компанията, основана от ексцентричния милиардер Джеф Безос, започна да разширява бизнеса си в най-различни сфери, например облачните услуги. Тя стана и един от основните играчи в сегмента на електронните четци с Kindle устройствата си. През последните няколко години пък компанията се наложи и като един от пионерите на пазара на компактни таблети, които се наредиха сред предпочитаните продуктови категории за много потребители.

Една от основните заслуги за това бе дръзката стратегия на Amazon. Компанията продава нейните Kindle Fire таблети на максимално ниски цени, колкото да покрие производствените си разходи. За да генерира печалба, тя разчита, че потребителите ще използват нейните множество онлайн услуги чрез устройствата. Това за пореден път бе потвърдено от изпълнителния директор на Amazon Джеф Безос в интервю за онлайн изданието Engadget, малко преди да демонстрира новите таблети на компанията. Безос ги определя като един от "трите опорни стълба на нашата бизнес стратегия с устройства".


Огнени таблети

Онлайн предприемачът разделя стратегията на три основни компонента. На първо място се нарежда мотото на компанията "премиум продукти на достъпни цени". Следващият фундаментален принцип е "прави пари, когато хората използват устройствата, не когато ги купуват". На трето място се нарежда "дълбоката интеграция на всички услуги и удовлетвореността на клиента". Тук е мястото на новите два таблета Kindle Fire HDX, които се предлагат във версия със 7- и 8.9-инчов дисплей. Те са значително подобрени спрямо предшествениците си както в хардуерно, така и в софтуерно отношение.

По-малкият модел разполага с екран с резолюция 1920х1200 и 323ppi. Неговият по-голям събрат разчита на дисплей с разделителна способност 2560х1600 и 339 ppi. Това е значително повече от предишните модели и от основния конкурент Apple iPad 3. Таблетите използват и нова технология за динамичен контраст на изображението, като автоматично променят настройките според силата на околната светлина. Самите устройства са по-тънки и леки спрямо предшествениците си, като 8.9-инчовият модел разполага с две вградени камери. Тази на задния панел е 8 мегапиксела и може да заснема Full HD видео, като разполага с LED светкавица и електронна стабилизация на изображението. Двата таблета използват еднакъв процесор. Той е Qualcomm Snapgradon 800 с четири ядра и тактова честота от 2.2 GHz. За по-ефективна работа те разполагат с по 2 GB оперативна памет. Графичната обработка е поверена на Adreno 330 процесор. Amazon разчита на 8.9-инчовия Kindle Fire HDX като основен модел в гамата. Той ще има и по-голяма батерия, която по данни на компанията ще издържа около 11 часа с едно зареждане. И двата таблета разполагат със специален режим за четене на електронни книги, който осигурява около 17 часа непрекъснато използване на устройството, казват от Amazon.



Kindle Fire HDX в своята 7-инчова версия ще се предлага срещу $229, като доставките му ще започнат от 18-ти октомври т.г. По-големият модел ще се продава срещу $379, като той ще се доставя от 7 ноември т.г. И двете устройства ще имат модификация с вградена поддръжка на LTE мобилен пренос на данни, като тя ще струва със сто долара повече.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Половината от служителите на Facebook ще работят постоянно от вкъщи 1 Половината от служителите на Facebook ще работят постоянно от вкъщи

Марк Зукърбърг преосмисля нуждата от голям офис за компанията

24 май 2020, 2033 прочитания

Мигът на електронните подписи Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

22 май 2020, 3527 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
Facebook под завивките

Интелигентен софтуер ще анализира и най-незначителните действия на потребителите в социалната мрежа

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Домът, моят приятел

Виртуална изложба представя погледа на тридесет фотографи към дома като "жив организъм"

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10