Facebook под завивките
Интелигентен софтуер ще анализира и най-незначителните действия на потребителите в социалната мрежа
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Най-голямата социална мрежа в света Facebook в момента се намира в уникалната ситуация от маркетингова гледна точка: тя има достъп до голяма част от личната информация на над 1 млрд. души по целия свят. Още по-важното е, че потребителите я споделят почти доброволно. Въпреки това обаче Facebook не се справя особено добре в нейното анализиране и практически не познава хората, които ежедневно използват услугите й, така, както й се иска. Този сериозен проблем обаче е на път да бъде решен благодарение на мащабен нов проект на социалната мрежа.
Facebook е сформирал специален екип, който е съсредоточен върху разработката на изкуствен интелект с условното име Deep Learning. Неговата главна цел ще е да анализира изоснови всяко късче информация, което потребителите качват или споделят в социалната мрежа, независимо от неговата форма и контекст, разказва авторитетното технологично списание Wired. Когато социалната мрежа "опознае" по-добре хората, които я използват, тя ще може да им предложи по-нетрадиционни, но и полезни функции и, разбира се, по-добре таргетирани реклами. Или поне такава е надеждата на екипа.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове