По-социалната телевизия

Facebook и Twitter искат да станат предпочитано място за обсъждане на тв-предаванията

Интересът на медиите става повод за нова битка между двете платформи.
Интересът на медиите става повод за нова битка между двете платформи.
Интересът на медиите става повод за нова битка между двете платформи.    ©  Reuters
Интересът на медиите става повод за нова битка между двете платформи.    ©  Reuters

Гледате телевизия, както обикновено, но класическото мрънкане с роднини или съквартиранти по повод случващото се на екрана не ви е достатъчно? Искате да споделите впечатленията си от видяното с всички свои приятели и познати? Няма проблем: отваряте Facebook или Twitter и публикувате своето мнение. А за да бъде видяно от максимално много хора, му добавяте някой и друг хаштаг.

Всичко това звучи като рутинна ситуация от живота на стотици милиони потребители на социалните мрежи. Facebook и Twitter обаче искат повече. Тяхната цел е да превърнат това занимание основна част от бизнеса си. Двете компании виждат огромен потенциал в това да превърнат платформите си в предпочитано от потребителите място за коментиране на телевизионните предавания в реално време. Те вече са започнали битка за осъществяване на тази цел, като се надяват да сключат партньорства с тв каналите, с които да предлагат допълнително съдържание, статистики и, разбира се, реклами.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    pavla avatar :-P
    ПАВЛА
    • + 4

    Мдаа, но това само в случай, че гледаш телевизия.

    Нередност?
  • 2
    georgi960 avatar :-|
    КМЕТ В СЯНКА
    • + 2

    не щем ФБ или пиле !

    Нередност?
Нов коментар