По-социалната телевизия
Facebook и Twitter искат да станат предпочитано място за обсъждане на тв-предаванията
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Гледате телевизия, както обикновено, но класическото мрънкане с роднини или съквартиранти по повод случващото се на екрана не ви е достатъчно? Искате да споделите впечатленията си от видяното с всички свои приятели и познати? Няма проблем: отваряте Facebook или Twitter и публикувате своето мнение. А за да бъде видяно от максимално много хора, му добавяте някой и друг хаштаг.
Всичко това звучи като рутинна ситуация от живота на стотици милиони потребители на социалните мрежи. Facebook и Twitter обаче искат повече. Тяхната цел е да превърнат това занимание основна част от бизнеса си. Двете компании виждат огромен потенциал в това да превърнат платформите си в предпочитано от потребителите място за коментиране на телевизионните предавания в реално време. Те вече са започнали битка за осъществяване на тази цел, като се надяват да сключат партньорства с тв каналите, с които да предлагат допълнително съдържание, статистики и, разбира се, реклами.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Мдаа, но това само в случай, че гледаш телевизия.
не щем ФБ или пиле !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход