Предефиниране на мобилното пространство

Технологичният конгрес в Барселона наблегна на умните аксесоари, лавина от смартфони и надпревара при мобилните процесори

"Да свържем следващия милиард души по света" – това е основното мото на Световния мобилен конгрес в Барселона (MWC) тази година. Всяка една презентация на най-голямото събитие за мобилни технологии започва с кратко видео, на което се изсипва базовата статистика за тази индустрия – 3.4 млрд. души имат мобилни телефони, 2 млрд. от тях притежават смартфони, 193 млрд. долара са капиталовите вложения в индустрията (CAPEX) и др. В стремеж да свържат още хора с умни мобилни устройства технологичните компании са на път да предефинират този пазар. Затова те акцентират в няколко сегмента – появата на все повече умни аксесоари (часовници, гривни и тук-там очила), нови мощни процесори с ниска консумация на енергия и търсене на методи за пренасяне на колкото се може повече информация с по-малък трафик. Всичко това гарнирано с истинска лавина от нови модели смартфони и все по-голямо размиване на границите между умните телефони, таблетите и ценовите класове.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал