Демократизация на всичко

Дигиталната реалност промени рекламния бизнес изоснови, смята Джеръми Бърнстейн, криейтив директор на Deutsch NY и един от лекторите на DigitalK 2014

От години сме свидeтели на демократизацията на най-различни индустрии – от музикална, през филмова, издателска и др. Съвременните дигитални технологии позволяват на всеки да създава и разпространява съдържание, а не това да бъде привилегия само на няколко големи корпорации. Това стои зад идеята за "демократизация" на тези сектори – възможността и достъпа на всеки да създава. Сега с платформи като Kickstarter и IndieGoGo тази тенденция се пренася и при финансирането на компании и разработването на продукти. Ако добавим и 3D принтерите, които стават все по-достъпни и така дават възможността на всеки да проектира свои неща. Това е последната фаза на тази еволюция, наречена условно от Джеръми Бърнстейн демократизация на всичко. Той е криейтив директор и вицепрезидент на рекламната агенция Deutsch NY. Според него всичко, което сме правили досега, е или ще бъде "демократизирано" от технологиите. Затова живеем в наистина интересни времена, които със сигурност ще окажат голямо влияние на рекламната индустрия и ще поставят под напрежение големите марки – традиционните производители на продукти или услуги. Бърнстейн ще е един от гост-лекторите на конференцията DigitalK, която се организира от "Капитал" и фондовете за рискови инвестиции NEVEQ и LAUNCHub.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар