Бизнес лего
Свързването на мобилни платформи, Big Data и когнитивни системи става все по-важна част за успеха на каквато и да било търговска дейност


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Много компании по света се развиват задоволително, но не подозират в колко по-добро състояние могат да са, ако правилно се възползват от модерните технологии. Често разбирането на бизнеса за технологиите се простира до добри компютри със сравнително актуален софтуер, който да върши това, което казва на опаковката. Но всъщност възможностите са далеч по-големи.
Поне на такова мнение са в IBM, които през последните няколко години се пренасочват именно към тази сфера на технологиите. "IBM е фокусиран върху следващото поколение на бизнеса", каза Робът Лебланк, вицепрезидент на отдела за софтуерни и клауд решения към IBM Software Group по време на конференцията IBM Impact 2014. Компанията дори има име за новото поколение - Composable Business, или, казано по друг начин - бизнес, който се съсредоточава върху хората, процесите и апликациите като индивидуални части. По този начин организациите могат бързо да откриват какво им е необходимо, да го набавят и влеят в инфраструктурата си без проблеми. На практика всичко се разделя на градивни блокчета, които могат да се разменят и свързват по различен начин, за да бъде постигната желаната цел.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Big Data - четох статия някъде -
Тинейджерски секс - всеки говори , никой не го прави, всеки казва че го е правил .
Всичко това ок, обаче защо цялата статия ми изглежда като реклама на продуктите на тази конкретна фирма. Има и други заработки и продукти в тази свере, някой дори и в БГ, но не са от тази американска компания.
Нищо против рекламите, но не трябва ли да си пише, че статията е такава.
До коментар [#4] от "hellwitch":
Естествено , че е платена - може и индиректно . Коя статия в Капитал не е платена - ово е бизнес :-)
много рекламни статии за ИБМ напоследък. може би защото компанията не се развива добре и цената на акциите им пада постоянно през последните години.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.