Ритейл 2014: Прераждане
Бъдещето на онлайн пазаруването и възходът на сайтовете за обяви ще са основни теми на конференцията DigitalK 2014


Николай Юлианов

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
От години знайни и незнайни експерти тръбят, че "търговията на дребно е мъртва" (от англ - retail is dead). Но въпреки затрупващите ги апокалиптични прогнози с малки изключения традиционните магазини не бързаха да се променят или го правеха с много бавни темпове. Досега... Приходите на много от водещите компании в индустрията са в стагнация от доста време насам и основната причина за задаващите се невиждани промени е възходът на онлайн пазаруването. Технологиите променят ритейл средата по-бързо от всякога и големите играчи вече трескаво търсят всякакви начини да останат релевантни в новата ера. Е-търговията днес е много различна от тази преди пет години, а през следващите пет ще е още по-неразпознаваема. Разместванията в индустрията, бъдещето на онлайн пазаруването и възходът на сайтовете за обяви ще са основни теми на конференцията DigitalK 2014, която се организира от "Капитал" и фондовете за рискови инвестиции NEVEQ и LAUNCHub и ще се проведе на 29-30 май в Sofia Event Center.
Интернет не само доведе до възхода на е-продажбите, но и тотално промени навиците на потребителите. Клиентите от години използват мрежата и за проучване на продуктите преди закупуването им. Използват се всякакви канали за информация - от сайтовете за сравняване на цени до форумите. С възхода си социалните мрежи се превърнаха в основен инструмент за покупка. Ритейлърите и брандовете осъзнават този факт и най-големите им усилия са насочени именно към увеличaване на присъствието си във Facebook и Twitter. Вече клиентите диктуват какво се случва в света на търговията на дребно, а не обратното, както беше само допреди няколко години.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход