Вторият живот на Second Life

Играта се възражда с изцяло нова версия, насочена към виртуалната реалност

В Second Life потребителите могат да ходят на виртуални почивки, на работа или на културни събития.
В Second Life потребителите могат да ходят на виртуални почивки, на работа или на културни събития.
В Second Life потребителите могат да ходят на виртуални почивки, на работа или на културни събития.    ©  Linden Lab
В Second Life потребителите могат да ходят на виртуални почивки, на работа или на културни събития.    ©  Linden Lab

Създадена през 2003 г., Second Life е онлайн игра, която поставя хората във виртуален свят. В него те могат да правят почти всичко, стига да е в рамките на разумното, с изключението, че могат да летят като Супермен. През тези 11 години в мрежата на Second Life са преминали 3.9 млрд. долара, а самата компанията прибира годишни приходи в размер на около 75 млн. долара, които й стигат, за да е на печалба.

Идеята на Second Life е семпла. Да живееш втори живот във виртуалния свят, и то такъв, какъвто искаш да бъде. Всеки потребител има право да избира своя аватар, да го модифицира до най-малките подробности, да си купува всякакви дрехи (или да ги създава чрез допълнителните приложения). Може да си купува коли, имоти, да продава, да работи, да се забавлява. В играта има и пари, наречени Linden dollars. Те могат да бъдат спечелени по най-различни начини в играта или пък да бъдат получени след обмяна с истински пари.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове