Ресторантът, който търсите, не съществува
Битката за клиенти, търсещи различни услуги чрез Google Maps, става много ожесточена


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Макар и общият им брой да е доста малък, постепенно все повече компании, ресторанти, клубове и други бизнеси в сферата на услугите започват да виждат значимостта на онлайн присъствието си. Традиционното разбиране е, че интернет е неограничен и място има за всички, но това всъщност не е точно така. Особено когато става дума за битката за клиенти на бизнесите в Google Maps.
Навигационната услуга на Google има едно много голямо предимство. Тя позволява на всеки да добави напълно безплатно своя бизнес в картата. Така потребителите могат лесно да намират интересни предложения в близост до тях, а след като са посетили даденото място, да оставят своите отзиви и рейтинг в профила им. Естественият отбор автоматично ще покаже кои ресторанти например са по-добри и си заслужава да се посетят. Но за съжаление, както с много други неща в мрежата, оказва се, че и на тази информация не може да се вярва особено много. И нещо повече, тя може да има фатални последици за даден бизнес и той няма възможност да направи кой знае какво, за да намали риска от нещо подобно.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
10 коментара
Тука хората не могат да си видят премиера, тия седнали да се притесняват за някакви ресторанти!
Явно на Гугъл не винаги може да се разчита. Може би е най-добре да се използват традиционните средства за проверка на информацията, например телефон или мейл:
"- Добър ден. Извинете, наистина ли ресторантът Ви е затворен в събота и неделя?
- Затворен в събота и неделя? Не, разбира се. Откъде имате тази информация? "
До коментар [#2] от "Lady Zeppelin":
Това са все допълнителни усиия :)
нема фрий лънч, дет се вика... ако иска точна и вярна информация обядващият ще требва да плати на уебаджията посредством кръчмаря... :)
До коментар [#3] от "Нефертити":
Допълнителни усилия са, но така е по-сигурно.
Случвало ми се е да пристигам в хотел без да проверя резервацията, направена по интернет, и да установя, че по незнайни причини не е получена и места няма.
Разбирам, че темата на статията е такава, но въпреки това е леко едностранна. Точно онлайн присъствието в Гугъл Мапс е помогнало на стотици хиляди, ако не и милиони фирми да развият бизнеса си и да станат по-видим в интернет :)
До коментар [#5] от "Lady Zeppelin":
Обикновено се тръгва след потвърдена резервация, разпечатана в жабката на колата.
До коментар [#4] от "tucker case":
Винаги е било така, всичко си влиза в сметката, както уеб-реклама, така и традиционна реклама на хартия, а преди това наемане на хлапе-викач по улиците... :) Винаги клиентът си е плащал.
Много жалко, че авторът на статията е само преводач. Ако беше и журналист, можеше да се поинтересува как стоят нещата у нас, а нещата стоят УЖАСНО. Последното, което знам, защото вдигнах ръце и вече не се занимавам с това, беше, че ЦЯЛАТА работа по обслужването на Google maps локалното инфо беше аутсорсната на фирмата Gоldеn pages, която прилагаше абсолютен рекет върху фирмите - уж участието ти в Google maps е безплатно, ама си с грешен адрес, ако искаш да ти го оправят - най-добре да си платиш на тях, иначе борбата е с месеци и безброй обаждания и разправии.
Дано вече не е така.
Публикувано през m.capital.bg
Баси, да ти разгонят фамилията на бизнеса по такъв мръснишки начин!
По-добре е да плащаш да ти поддържат профила, отколкото да си загубиш бизнеса.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.